social media

Translate

poniedziałek, 7 marca 2016

Wholesalebuying, Namiot i sukienka dla Maleństwa



Kolejne zamówienie złożone z myślą o Maleństwie. Tym razem moje dziecko wybrało sobie namiot/ zamek księżniczki oraz bardzo fajną sukienkę, której nie chce zdejmować nawet na moment :D Też macie takie ulubione ubrania w których mogłybyście chodzić dzień w dzień?






Namiot zaskoczył mnie wielkością, bo szczerze mówiąc nie sprawdziłam jego wielkości i byłam pewna, że będzie mniejszy. Ku uciesze Maleństwa wcale nie jest mały i mieści się w nim na spokojnie z dwiema koleżankami.  Zapakowany był tak, że nic mu się w czasie podróży nie stało poza wygniecionym materiałem, ale nie mam pojęcia jak go "wyprasować''. Pewnie na parę bez problemu wyglądałby lepiej, ale jeszcze się takiego urządzenia nie dorobiłam :P
Co do sukienki to jest ona dosyć długa. Wzięłam rozmiar 140cm, choć córka nosi jeszcze 130cm. Zawsze wolę zamówić rozmiar większy niż otrzymać za małe ubranie. Córka jest wniebowzięta sukienką i podoba Jej się długość!  Prawdziwa Księżniczka w swoim zamku :) Zresztą zobaczcie sami.
















Sukienka oraz namiot dostępne są tutaj -> klik & klik

9 komentarzy:

  1. No no.. spory ten namiot. Moje panny pewnie musiały by mieć dwa takie, bo w jednym to by się pozabijały :-))) A sukienka fajna - i dobrze że większy rozmiar - dłużej posłuży. Co do ulubionych ubrań...mooojaaaa Droogaa, długo by pisać :-) Ale jedna z moich Córek ma swój ulubiony sweterek ( z reniferem z WIELKIM nochem) i mogłaby w nim chodzić i chodzić. Już się boję co to będzie jak przyjdzie lato :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Namiocik to bardzo fajna sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny gadżet, ale ciut przymały chyba dla tego maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojenygo jakie śliczności normalnie ksero mamy ! kopiuj - wklej <3 ... ta ja mówiłam mamy taki sam tylko różowy już 2 rok służy jej po dziś dzień i nadal lubi się w nim bawić ... nawet nie raz zdarzyło jej się w nim usnąć :) dłużej postoi to sam się wyprasuje samoczynnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka slodka ksiezniczka z twojej corci <3 faktycznie namiot/zamek jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka dla dziewczynek zakochanych w motylach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobna do mamy <3 Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia Twojej córuni!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.