social media

Translate

wtorek, 1 marca 2016

II SALONE MILANO ,Szampon i maska do włosów

Która z Nas nie marzy o pięknych włosach jak z reklamy? Zapewne każda z Nas.
Szampon i maska do włosów suchych od II SALONE MILANO 
to profesjonalne produkty najczęściej wybierane przez fryzjerów, ale kto powiedział, że są przeznaczone tylko dla nich? :)
1000ml szamponu i 250ml maski do włosów czy to duet idealny? Osobiście nie pogardziłabym gdyby maska była ciut większa, a szampon mniejszy. Zazwyczaj jest tak, że odżywki i maski kończą się wyjątkowo szybko, a szampon skończyć się nie chcę. Niemniej jednak dla niektórych osób taka ilość szamponu jest satysfakcjonującym rozwiązaniem. Ale zanim napiszę Wam swoją opinię na temat tego duetu zapraszam na kilka słów o marce II SALONE MILANO.
Legenda, która przetrwała lata historii.
W LATACH 80-TYCH UBIEGŁEGO STULECIA NOWA LINIA PRODUKTÓW ZOSTAŁA ODKRYTA W NAJLEPSZYCH SALONACH FRYZJERSKICH WE WŁOSZECH I W KRÓTKIM CZASIE PODBIŁA SALONY NA CAŁYM ŚWIECIE.
Jakość. Tradycja. Rezultaty.
FRYZJERZY WYBRALI DOSKONAŁĄ JAKOŚĆ I SPEKTAKULARNE REZULTATY GWARANTOWANE PRZEZ TRADYCYJNE RECEPTURY OPARTE NA SUBSTANCJACH CZYNNYCH I SKŁADNIKACH ODŻYWCZYCH. MLEKO I PSZENICA, OLIGOELEMENTY, SIEMIĘ LNIANE ORAZ OLEJ ARGANOWY: NAJLEPSZE DARY NATURY DLA NADZWYCZAJNIE PIĘKNYCH WŁOSÓW.
Czas upływa. Produkty pozostają.
35 LAT PÓŹNIEJ PONAD 300 TYSIĘCY PROFESJONALNYCH FRYZJERÓW Z CAŁEGO ŚWIATA NADAL WYBIERA INNOWACYJNE I PRZEŁOMOWE FORMUŁY, BY OFEROWAĆ JE SWOIM KLIENTOM.
Legendarna kolekcja nareszcie w zasięgu ręki.
OD TERAZ KOBIETY MOGĄ SIĘ CIESZYĆ JAKOŚCIĄ PROFESJONALNYCH PRODUKTÓW W ZACISZU WŁASNEGO DOMU. NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY POTRZEBUJESZ PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI, KOLORYZACJI, CZY PROSTOWANIA WŁOSÓW, IL SALONE MILANO OFERUJE IDEALNE ROZWIĄZANIE.
Twój salon fryzjerski zamknięty w butelce.
Made in Italy

Bardzo fajnym rozwiązaniem w takim dużym opakowaniu szamponu jest z pewnością pompka, która absolutnie nie zacina się podczas używania. Szampon jak to szampon myje włosy tak jak powinien. Niewielka ilość jaką dozuje nam pompka w zupełności wystarczy na umycie skóry głowy (ja nie myję włosów szamponem tylko pianą, włosomaniaczki pewnie wiedzą o co mi chodzi). Maska zapakowana w tubkę z nakrętką to słaby pomysł, ponieważ nakrętka lubi "uciekać" pod prysznicem, więc o milion razy lepsze byłoby zamknięcie typu klik. Sama maska jest całkiem niezła. Na moje włosy również starcza niewielka ilość, a włosy po użyciu są miękkie i lśniące. Przepiękny zapach jest zdecydowanie kolejnym plusem dla tych produktów.
Podsumowując, bardzo fajny duet do którego z pewnością kiedyś wrócę i polecam go każdej z Was :)



ODKRYJ LEGENDARNĄ KOLEKCJĘ na stronie  www.ilsalonemilano.com/pl lub w Rossmanie :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie maska - szampon stał się u mnie szamponem familijnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska moglaby miec pojemnosc jak ten szampon :P ja musze sobie sprawic jakis nowy szampon bo jednak Fructis mi nie sluzy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polubiłam ten szampon w połączeniu z maską działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw. Rozejrzę się za nim w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dużo ostatnio tej marki na blogach ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.