social media

Translate

niedziela, 27 marca 2016

SheIn, Szary dres

"W dresach ojciec w dresach matka 

W dresach nawet jest sąsiadka 
Dres mam dres! 
Każdy u nas w dresach chodzi 
w dresach starzy w dresach młodzi".


Tak śpiewał kiedyś Big Cyc i coś w tym jest, bo dres jest lubiany przez sporą część ludzi. Nie trzeba chyba odpowiadać, że sympatia do nich jest przede wszystkim spowodowana wygodą, która jest jedną z ważniejszych cech podczas wyboru ubrań.
Nie jest to mój pierwszy dres zamówiony ze sklepu SheIn czy Romwe i też nie pierwszy raz napiszę, że jestem zadowolona. Wykonanie oceniam na bardzo dobre, bo dres jest naprawdę porządny i nie boję się, że np.podczas prania mi się coś z nim stanie. Jest bardzo ciepły, więc idealny na chłodniejsze dni. Czy go Wam polecam? Oczywiście, że tak, bo cena za niego nie jest wygórowana, a dres jest naprawdę bardzo przyjemny :)

Dres dostępny tutaj -> KLIK.

A Wy lubicie dresy czy nie bardzo?



12 komentarzy:

  1. Ładny dres. Ja dresy noszę tylko po domu albo podczas dalekiej podróży. Mam jeden dres z Romwe i jest bardzo fajny.
    Poklikalam :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym dresiku:) lubię chodzić w dresach po domu- najwygodniej;) z chińskich stron niestety zwykle są na mnie krótkie nogawki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten dresik i ladnie tobie w nim <3 Ja uwielbiam dresy a zwlaszcza takie bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja ostatnio nabyłam dres :D Fajny jest Twój ale buciki fajniejsze jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny dres na długą podróż autem :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dres noszę tylko w domu, jak mnie nikt nie widzi :P Ale same spodnie na rower

    OdpowiedzUsuń
  8. Dres tylko w domu, ewentualnie na rowerze ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne spodnie do chodzenia po domu, są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny dresik ;) ja chodzę ale tylko po domu jakoś ;p mi się marzy jakiś fajny z adidasa ; ) Poklikałam ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.