social media

Translate

niedziela, 6 marca 2016

Cndirect, Sukienki dla małej księżniczki





































Moje dziecko od jakiegoś czasu ogarnęło prawdziwie sukienkowe szaleństwo! Ilekroć jakieś widzi prosi mnie o kupno lub chociaż przymierzenie jakiejś. Oczywiście nie kupuję ich wszystkich jak leci, ale przeglądamy i wybieramy najładniejszą. Skąd ten szał u Maleństwa? Otóż w maju wybieramy się na komunie do kolegi mojej córki i chciałaby w końcu zdecydować jaką sukienkę założy. Jak wiecie rośnie mi mała panienka, więc wybór tej idealnej kreacji nie jest łatwy. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka Naszych pomysłów i będę wdzięczna za rady, która sukienka będzie najlepsza :) 



Sukienki dostępne są TUTAJ i jest ich tak dużo, że zwariować można :D

3 komentarze:

  1. Link kliknięty :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie bardzo podoba ta z gwiazdka ale na taka uroczystosc jak komunia moze byc nieodpowiednia, twoja corcia ma dobry gust na pewno wybierze cos odpowiedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają cudowne rzeczy dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.