social media

Translate

sobota, 19 marca 2016

Romwe, Geometryczny wzór :)



 Czujecie już wiosnę? Od razu przyjemniej się wszystko robi :) Coraz dłużej jest jasno na dworze i coraz cieplej jest. Nie mogę się już doczekać lata i wylegiwania się na plaży, a Wy?

 Przyznam szczerze, że średnio przekonana byłam do ubrania w takim wzorze. Teraz śmiało mogę stwierdzić, że niepotrzebnie się wahałam. Bardzo przypadł mi do gustu i nabrałam ochoty na więcej :)
Kieszenie to coś czego ostatnio mi brakuje w moich ubraniach, a tu są z czego bardzo się cieszę. Luźny krój sprawia, że nic mnie nigdzie nie uwiera i jest mi wygodnie. Tej wiosny będzie to ubranie, które założę nie raz do jeansów czy legginsów. 

 Jeśli to dla Ciebie nie problem kliknij proszę w link -> 

Geometric Print Long Sweater - Dziękuję <3






Spodobało Ci się? W takim razie daj lajka, a sprawisz mi tym przyjemność :)

12 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.