social media

Translate

niedziela, 27 marca 2016

Wholesalebuying, Sukienek nigdy dość!
































Lubię być kobietą, nawet w męskim świecie. Mężczyźni nie mogą nosić sukienek, ale my mamy prawo ubierać spodnie.
- Whitney Houston
To fakt, możemy nosić spodnie na co dzień nie zatracając przy tym swojej kobiecości, ale kiedy tylko możemy zakładajmy sukienki. A dlaczego? Bo sukienek nigdy dość :)
Nie od dziś lubię sukienki, pewnie da się to zauważyć na blogu.  Długie czy krótkie, wzorzyste czy gładkie - nie ważne! Sukienka musi być wygodna i tak musimy się w niej czuć, takie właśnie sukienki też wybieram. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka sukienek, które chętnie chciałabym zobaczyć w swojej szafie w najbliższym czasie. Wszystkie te sukienki i wiele innych rzeczy znajdziecie na stronie sklepu Wholesalebuying, a zrobienie zakupów jest banalnie proste :) Często zamawiając własnie z tych stron można zaoszczędzić naprawdę sporo pieniędzy, a to powinno być wystarczającym argumentem do zrobienia zakupów. Jeśli jednak ktoś z Was ma problemy z założeniem konta czy złożeniem zamówienia zawsze możecie do mnie napisać, a chętnie pomogę. Nie bójcie się pytać - nie gryzę! :)

Lubicie sukienki? Która podoba Wam się najbardziej?

24 komentarze:

  1. Wszystkie super, każda na ciut inną okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki i noszę właściwie codziennie sukienkę lub spódniczkę. Mam zaskakująco mało spodni. Wszystkie są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki jednak wolę kupować w tradycyjnych sklepach by wiedzieć jak w czymś wyglądam :) Lubię sukienki rozkloszowane w nich czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam na Wholesalebuying mozna przepasc na godziny w dziale z sukienkami :D Mi sie podobaja na lato sukienki bawelniane i najlepiej dlugie z rozpierdakiem do polowy uda :P A wogole to chcialabym sukienke jaka miala na sobie Carrie Bradshaw z filmu Sex and the city, jak byla z dziewczynami w Abu Dhabi i chodzila po plazy :) sukienka byla taka zwiewna pomaranczowa-morelowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka w groszki to życie.

    http://paniuznam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kiecki,taka miętowa mi się marzy. Pięknie podkreśla opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ja czasu spędziłam na WSB :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka z nich na pewno bym założyła, kocham sukienki i kocham lato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie miętowe są śliczne :) uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienki to mają świetne! cięzko byłoby się zdecydować na jedną;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sukienki, nawet ostatnio mam na ich punkcie bzika :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sukienki, widzę się w wielu kolorach i wzorach, ale pomimo to i tak zawsze kupię sobie czarną/granatową. :p
    http://flawlessgold.blogspot.com/2016/03/inglot-brow-liner-gel.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mietowe są świetne, lubię sukienki ale nie nam kiedy w nich chodzić, lubię wygodę więc sięgam po spodnie najczęściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne :) uwielbiam sukienki :D nadają takiej lekkości i dziewczęcości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, sukienki ;)Przeglądam Wholesalebuying, ale jakoś nie mam odwagi zamówić. Trochę obawiam się takich stron/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam sukienki....a teraz już będzie coraz cieplej ;)
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienki są niezbędne w każdej szafie i nigdy ich dosyć :) popieram w 100%, kilka z Twoich typów też wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Latem chodzę tylko w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie przepadam za sukienkami, jeśli już to wybieram takie w stylu pin up :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny dresik !! Naprawdę bardzo mi się podoba ;)

    Zapraszam.
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.