social media

Translate

poniedziałek, 21 marca 2016

SheIn, Sukienka na każdą okazję.



Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?
Phil Bosmans
Już kiedyś poruszałam temat bycia szczęśliwym, ale ostatnio znów doszłam do smutnego wniosku, że za rzadko doceniamy to co mamy najcenniejsze - życie! Dlaczego zapominamy, że to piękny dar, dany tylko raz?
Poznałam niedawno fajną dziewczynę, sporo młodszą ode mnie, ale dogadujemy się jakby tej różnicy nie było. Problem polega na tym, że Młoda to taka mała maruda, która nie potrafi docenić nic pozytywnego wokół siebie... Ja rozumiem, że jest ciężko na obczyźnie, rodzina daleko i nie zawsze układa się jak byśmy chcieli, ale bez przesady. Odkąd pracuję nocki nie dosypiam i nie mam czasu na nic. Śpię, gdy Maleństwo jest w szkole, przed pracą muszę ogarnąć co nieco  w domu, złapać choć kilka chwil z dzieckiem nie jest łatwo, a jednak staram się każdego dnia. Przychodzę do pracy i co słyszę? Jak młoda dziewczyna nie mająca praktycznie obowiązków mówi, że jest zmęczona i nie ma czasu na nic :) No cóż tyle mamy czasu ile go sobie wykorzystamy, prawda?


Co do sukienki to sukienka niby zwykła, ale dla mnie jest przefantastyczna! Obawiałam się, że kolor nie będzie mi pasował - niepotrzebnie. Nadaje się na co dzień oraz na jakieś większe wyjście. Mam ochotę na inne warianty kolorystyczne. Kolejne zamówienie oceniam na 6+ i cały czas się zastanawiam czemu tak wiele z Was podchodzi sceptycznie do ubrań z SheIn czy innych tego typu stron. Kilka lat temu miałam sukienkę identyczną jak ta tyle, że w czarnym kolorze i zapłaciłam za nią kupę kasy. Sukienka zamówiona z SheIn jest bardzo dobrej jakości, jak tamta tyle, że bez firmowej metki i w bardziej przystępnej cenie ;)


Sukienka dostępna jest TUTAJ. (Proszę o kliknięcie w link, dziękuję ;*)

30 komentarzy:

  1. Ciekawe spostrzeżenie czasami mam takie dni ze nie robię za dużo a to dlatego ze teraz nie pracuje 😞 takie lenistwo gdy pracowałam zrobiłam więcej zawsze plan w glowie byl

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością z uśmiechem Ci do twarzy także uśmiechaj się tyle ile tylko się da :) p.s.piękna sukienka zakup może należeć do udanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Super stronka więc zostaję. Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie. Jak się spodoba to będę wdzięczna za obserwację :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, kolor świetny i dobrze w nim wyglądasz :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma super kolor ale te kieszenie takie troche workowate :P podejzewam ze musi byc super wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację należy dobrze zagospodarować czas! Super sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie sukienki. Kolor świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, pasują ci takie kolory ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:) a sukienka piekna!
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze Ci w tym kolorze :) no i wreszcie widze Cię w litach :D az chyba pozazdroszcze i jutro sama w nich pochodze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka nie w moim guście, ale klik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam sukienka! Buty! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczna ładna sukienka, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka, idealnie sprawdzi się na każdą pogodę i okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta sukienka :) Kliknięte
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna :) Lubię ubrania z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też skusiłam się w Shein na granatową sukienkę tylko krój bardziej dopasowany :) Poklikane :) Widzę, że jest w kilku kolorach, ale szkoda że nie ma wersji bardziej wiosennej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz Madzia, sukienka śliczna. Co do nocek o współczuję, bo wiem co to jest :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka mi się bardzo podoba <3 jedyne, co bym w niej zmieniła, to te kieszenie, jakoś nie pasują mi to tego wszystkiego ;)
    Zapraszam również do siebie >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta sukienka :) PS. Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie buty :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kiecka - taka na luzie, nosiłabym cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka świetna ;) Niby taka zwykła a robi całość, idealnie ;) Po za tym mam takie same buciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tą młodą i wiem jaka jest marudna 😜 a sukienkę sama bym kupiła, ale nie ma takich rozmiarów chyba 😜😝

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.