social media

Translate

wtorek, 9 czerwca 2015

Spodnie i kurtka z Sheinside oraz bluzka od Rosegal


♥        Bluzka                                           Spodnie                                     Kurtka                 
Witajcie !
W zeszłym tygodniu przyszła do mnie paczka ze współpracy, którą udało mi się na nawiązać dzięki Wam za co jeszcze raz dziękuję <3
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować jak wyglądają zamówione przeze mnie rzeczy na żywo, a nie w sklepach internetowych .



Zamówiłam  sobie białe spodnie oraz kurtkę ze sklepu Sheinside . Zamówienie z Rosegal przyszło już jaki czas temu i legginsy z tej przesyłki pokazałam Wam TUTAJ.







Jak widzicie kurtkę można nosić na dwa sposoby - z kapturem oraz bez niego. Bardzo mnie satysfakcjonuje to rozwiązanie.

 





























 K L I K

Wybrałam kurtkę,bo wszystkie które miałam oddałam młodszej siostrze lub po prostu wyrzuciłam,a jeżdżąc na rowerze w chłodne dni będzie mi wygodniej niż w płaszczu. W zasadzie przeglądając ostatnio swoje ubrania nawierzchnie doszłam do wniosku,że mam same płaszcze,więc w planach mam jeszcze jedną,trochę grubszą kurtkę. Póki co jeszcze nie było na tyle zimno,abym sprawdziła jak kurtka sprawdzi się w terenie,ale zrobiłam kilka zdjęć specjalnie dla Was w domu.Materiał jest bardzo przyjemny, kieszenie w miarę głębokie, a kaptur mogę zakładać jeśli mam na to ochotę. Kurtka prezentuje się bardzo ładnie z nim jak i bez niego. 

Ostatnie zdjęcie przed podcięciem końcówek. W końcu złapałam za nożyczki i ciachnęłam Nam po odrobinie z pomocą chłopa.
Pamiętacie sukienkę,którą ma Maleństwo ? Przez cały dzień ludzie zaczepiali Nas i mówili,że jest bardzo ładna :)




 ♥        Bluzka                                           Spodnie                 


     ♥        Bluzka                                    Spodnie                    

 Spodnie są idealne na ciepłe dni.Bardzo wygodne i nigdzie mnie nie uciskają o co się martwiłam zamawiając je. Materiał jest nieco dziwny w dotyku,nie wiem jak fachowo go nazwać,ale mi osobiście wcale to nie przeszkadza. Jest przewiewny,a to najważniejsze.Brakuje mi w spodniach tylko kieszeni,ale ich brak nie jest jakimś wielkim problemem dla mnie.Spodnie mimo,że są jasne wcale nie brudzą się tak szybko.Dość czarnych spodni w szafie! Idzie lato i najwyższa pora wrzucić do niej coś jaśniejszego.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i jeśli chcielibyście mi pomóc w dalszej współpracy z tym sklepem to możecie poklikać w linku przekierowujące  Was do sklepu. Nie jest to jednak mój priorytet w prowadzeniu bloga, więc nic mi się nie stanie jeśli tego nie zrobicie.
Nie mniej jednak będzie mi miło, gdy to zrobicie :)

Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o trwającym konkursie na Facebooku do którego Was serdecznie zapraszam. Z prawej strony dodałam baner,który Was przeniesie do miejsca gdzie możecie się zgłaszać.
Za wszystkie kliki dziękuję bardzo :*

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś! Jestem jednak najbardziej zaskoczona Twoimi pięknymi, jakże już długimi naturalnymi włoskami!!! Cudo! Czy zauważyłaś różnicę między włosem naturalnym a farbowanym? W sensie układania się itd. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie <3
      Odrost jeszcze nie jest w 100% moim odrostem,bo jakiś czas temu trochę je popsikałam sprejem rozjaśniającym od Balea. Ale fakt,różnica jest. Naturalne włosy są bardziej zdrowe,odżywione,po prostu "lepsze" od tych rozjaśnianych przez wiele lat.To daje mi poczucie,że podjęłam dobrą decyzję wracając do naturalnego koloru :)
      Jeszcze trochę i Twoje takie będą :*

      Usuń
    2. Ja już mogę spokojnie zapuszczać włosy na długość,bo ostatnio pozbyłam się tych ostatnich partii zniszczeń i po wyrównaniu koloru włosy są dużo lepsze. Jestem z nich zadowolona wreszcie.Decyzja bardzo właściwa : włosy naturalne są super :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy zamówiłaś i bardzo ładnie w nich wyglądasz :) P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie :)) Ubrania są bardzo ładne, chociaż nie jest to mój styl.

    :D KLIKŁAM w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy ślicznie w nich wyglądasz :)
    po klikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienie. Szczególnie kurtka mi się podoba. I fajnie, że jest możliwość noszenia jej bez kaptura. :)
    W linki kliknięte.

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są najfajniesze
    ta kurtka jakoś inaczej wygląda niż w sklepie, kurcze żeby można było macać przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicja Szpunar-Chyćko:)
    Wyglądasz pięknie w tych rzeczach, które zamówiłaś! Kurtka jest bardzo funkcjonalna- dobrze zrobiłaś, że ją zamówiłaś.A co do sukienki Córci, to jest fantastyczna , bardzo mi się podoba, sądzę, że spodobałaby się również mojej siostrze i jej córce:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci ze spodnie i bluzka sa superiwskie ! Ale jakos nie przemawia do mnie plaszczyk. Nie podoba mi sie jego kroj. Gratuluje wspolpracy!
    Z tego powodu serdecznie zapraszam na moje go bloga oraz świeżego posciaka ! 
    Obserwuje co ciekawsze blogi, komentuje i pozostawiam po sobie ślad!
    W kazdym blogu znajdzie sie cos ciekawego nawet jak sa to poczatki!
    Zapraszam serdecznie!
    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszczyk/kurtka fajna :) No i sukieneczka twojej córy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądam zaglądam i coraz bardziej zakochuję się w tych spodniach - :) P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówienie w 100 % udane :) Bardzo mi się podoba kurtka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubrania ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Mam pytanie. Czy jak zamawialas rzeczy z rose gal to przesylalas im kopie swoiego dokumentu tozsamosci i kopie karty platniczej?? Pozdrawiam. Bede wdzieczna za odp kinga

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.