social media

Translate

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Miętowy sweterek od Romwe





























Hej kobietki <3

Pokazałam Wam już koszulę,a dzisiaj zaprezentuję Wam sweterek,który dotarł do mnie w tej samej paczce,





Piękny,miętowy sweterek spodobał mi się jak tylko go zobaczyłam na stronie ROWME. Widziałam,że muszę go mieć mimo ozdobnych ćwieków. Muszę przyznać,że połączenie mięty i złotych dodatków przypadło mi do gustu choć przypuszczam,że za jakiś czas mi się znudzą. Wtedy bez  problemu się ich pozbędę ;)





Sweter jest dostępny w rozmiarze ONE SIZE dlatego zamawiając go miałam obawy,że może okazać się za mały/duży. Niepotrzebnie się martwiłam,ponieważ rozmiar mógłby być spokojnie oznaczony jako M/L. Jak widzicie nie jest ciasny,ani też zbyt szeroki. Taki jaki lubię jednym słowem.


Z tej dostawy jestem naprawdę bardzo zadowolona,bo jakość jest idealna.
 


Gdybyście chcieli mi pomóc w utrzymaniu tej współpracy to wiecie co robić :) Wystarczy wejść we wszystkie  linki,które podałam w tym i przed ostatnim poście.


 KLIK




Za wszystko bardzo Wam dziękuję i do zobaczenia w następnym wpisie !

19 komentarzy:

  1. Jest śliczny, pasuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek - ja go nie zamówiłam z myślą i nadzieją na piękne ciepłe dni no ale pogoda jest taka że spokojnie by mi się przydał - bardzo ładne zdjęcia :) P
    oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Holandii nie liczę na ciepłe lato i jak widać trafiłam wybierając sweter zamiast np.sukienki, bo nadal u Mas chłodno :/
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Jak "mimo " ćwieków" :) Mi się właśnie ćwieki w nim podobają , no i oczywiście miętowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w nim wyglądasz i śliczne zdjęcia! Chyba nowy sprzętor uruchomiony? :) Super!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny jest ten sweterek, zarówno krój jaki i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wygląda! ;) ostatnimi czasy lubuję się w takim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest!

    Za komentarze do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i pięcioma komentarzami + kliki w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory na wiosnę/lato :) Sama powoli zaczynam szukać ubrań właśnie w takich kolorach :) Jak fajnie wrócić tutaj znowu! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten sweterek ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten sweterek :) lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor, ale sweterek akurat nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.