social media

Translate

niedziela, 21 czerwca 2015

Kneipp,Citrus&Melisse




















Witajcie !

Pewnego wiosennego popołudnia spacerując po Zeemanie natknęłam się na żele pod prysznic marki Kneipp i postanowiłam dać drugą szansę tej marce. Czy jestem zadowolona z tej decyzji ? Zapoznaj się z moją recenzją,a na pewno się dowiesz :)




W listopadzie  recenzowałam olejek pod prysznic marki Kneipp i nie byłam zbyt zadowolona [KLIK]. Nie bardzo miałam ochotę na kolejne produkty tej firmy,ponieważ czułam wciąż ten sam moherowy zapach. Tych razem jednak było inaczej. Żele były w kilku wariantach zapachowych i teraz żałuję,że nie zrobiłam sobie zapasu. Wybrałam jeden żel o zapachu cytryny i melisy.

Dla tych,którzy pierwszy raz widzą tę markę krótki opis ze strony producenta.

Marka Kneipp to niemieckie kosmetyki do pielęgnacji ciała. W harmonii z naturą, od 1891r.

Nazwa marki pochodzi od nazwiska bawarskiego księdza Sebastiana Kneippa, jednego z najbardziej znanych na świecie zwolenników hydroterapii, ziołolecznictwa oraz racjonalnego sposobu odżywiania się. Podstawą naturalnych kosmetyków Kneipp są wartościowe ekstrakty roślinne. Dzięki łagodnej metodzie obróbki i zastosowaniu zaawansowanych analiz naukowych, surowce wykorzystywane w produkcji zachowują swoje zdrowotne właściwości. Dlatego też nie tylko zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, blask i idealną gładkość, ale też dzięki niesamowitym owocowym zapachom wprowadzają w stan relaksu i poprawiają nastrój.
 Jeśli czytacie mnie dłużej wiecie,że cytrynowe produkty omijam szerokim łukiem,bo śmierdzą mi kostką do WC,a ja nie lubię nimi "pachnieć". W tym przypadku zapach jest bardzo orzeźwiający i wyjątkowo przypadł mi do gustu. Nie wiem czy to zasługa melisy,czy po prostu akurat ta cytryna jest jakaś wyjątkowa,ale żałuję że nie ma tych żeli już nigdzie dostępnych,bo z pewnością zaopatrzyłabym się w pomarańczową wersję. W sumie do tej również bym wróciła. Jest idealny na gorące dni,ale myślę,że zimą sprawdziłby się równie dobrze.Cena jaką widzicie to 3,49 ja jednak zapłaciłam za niego 1e,ale normalnie te żele nie należą do najtańszych ( najdroższych też nie ;)
 Skład o wiele mniej imponujący niż skład olejku,który wcześniej używałam.

 Podsumowując :
Bardzo fajny żel pod prysznic. Po długim i ciężkim dniu jak i na dobry początek dnia - jak kto lubi ;) Zapach utrzymuje się na ciele przez dłuższy czas. W Holandii produkty tej marki są łatwo dostępne,w Polsce wydaje mi się,że trochę mniej,ale pewności nie mam,bo dawno mnie tam nie było. Wystarczy niewielka ilość,aby umyć całe ciało,więc wydajność jak najbardziej na plus. Zdecydowanie tym razem marka Kenipp bardzo miło mnie zaskoczyła i polecam Wam,jeśli macie możliwość zakupu.

Znacie Kneipp ? Lubicie ?
Podrzućcie linki do Waszych recenzji,jeśli opisywałyście coś z asortymentu marki Kneipp :)

8 komentarzy:

  1. Nie znam żelu, wygląda obiecująco :) P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego żelu ale taki orzeźwiający z pewnością przydałby mi się na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy żel, tym bardziej, że ja akurat cytrynkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas właśnie dość słabo są dostępne

    OdpowiedzUsuń
  5. musiałabym go powąchać, bo też nie przepadam za zapachem cytryny w kosmetykach ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki tej firmy widziałam w Hebe.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.