social media

Translate

wtorek, 2 czerwca 2015

Podsumowanie maja 2015


Jak co miesiąc przychodzę do Was z blogowym podsumowaniem zeszłego miesiąca. O czym pisałam i jakie mam plany na ten miesiąc ?
Maj - krótki miesiąc nie tylko z nazwy,bo choć miał 31 dni to mi przeleciał przez palce w błyskawicznym tempie ... Opublikowałam tylko 12 postów,ale to i tak więcej niż w lutym,który w tym roku był moim najgorszym blogowym miesiącem ( 8 postów ).
Z drugiej strony staram się nie narzucać samej sobie tempa i pisać wtedy kiedy mam na to ochotę,ale pewne kosmetyki chciałabym opisać,żeby móc je w końcu wykończyć i wrzucić do denkowego koszyka. Ciężkie życie blogerki ;)
Ale do rzeczy,oto posty opublikowane w maju :

Podsumowanie kwietnia 2015 - krótko i na temat,nie tak jak dzisiaj ;)
BIO FOOD,Ekologiczny olej kokosowy - produkt uniwersalny! - bardzo polubiłam olej kokosowy i mam zamiar kupić kolejny słoik .

Zazdrość - czego zazdrościłam ? Przeczytajcie post,a będziecie wiedzieć :)



Safira,ANOVIA - CUKROWY PEELING DO CIAŁA - tu już było mniej fajnie,ale to moje osobiste zdanie.


YASUMI Clean & Fresh Silky Powder - puder do codziennego oczyszczania skóry - z tym codziennym oczyszczaniem to bym jednak nie ryzykowała,ale ogólnie ciekawy produkt.


Przegląd ubrań w ROMWE - pokazałam Wam kilka rzeczy,które mnie zaciekawiły na stronie Romwe,a już za niedługo pokaże Wam co zamówiłam z tej strony.

Pokaz garbusów w Scheveningen - 17.05.2015 + część 1 dostawy od Rosegal - Bardzo dużo zdjęć aut i nie tylko,również w tym poście pojawiłam się ja :D

Denko kwietniowo-majowe 2015! - pozbyłam się pustych opakowań z dwóch miesięcy,aby zbierać kolejne.


Eveline,BEZALKOHOLOWY OCZYSZCZAJĄCY TONIK MICELARNY - Odkąd zaczęłam go używać nie wyobrażam sobie nie użycia go wieczorem!


Luminesce przełom na rynku anti aging ! - a na koniec coś co mam nadzieję,że zwali mnie z nóg :) Oglądając filmiki na których pokazane są efekty po użyciu tych produktów myślałam sobie zawsze,że to pic na wodę i naciąganie kasy. Teraz będę miała szansę przekonać się o tym na własnej skórze i Wam pokazać Wam czy warto wydać tyle pieniędzy,aby choć odrobinę zatrzymać proces starzenia.

A jakie plany na ten miesiąc ?
Planów na czerwiec mam sporo.Gorzej u mnie z czasem ...
W maju nie pokazał się ani jeden post o Holandii,więc postaram się to nadrobić. W tym miesiącu obchodzę urodziny,więc przygotowuje Wam post o faktach na mój temat.W planach mam kilka recenzji oraz postów z moimi przemyśleniami.
Mam nadzieję,że nie będzie tego za dużo,a wręcz ciekawie i różnorodnie. Jeśli czegoś Waszym zdaniem na blogu jest za dużo lub za mało śmiało piszcie w komentarzach. Cały czas powtarzam,że piszę z przyjemności,ale robię to dla Was <3

9 komentarzy:

  1. Wszystkie przeczytane jednym tchem,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci zdecydowanie za szybko, zaległości jako takie nadrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię podsumowania - mogę wtedy zerknąć na to co przegapiłam :) P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo postów naskrobałaś, 12 to tak już sporo jak na miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie postyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie nadrabiam zaległości, a za chwilkę uciekam dalej na słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.