social media

Translate

czwartek, 26 marca 2015

Ziaja,Oliwkowy naturalny krem pod oczy i na powieki (15 ml)




































Witajcie piękne !


Dzisiaj chciałabym opisać Wam krem pod oczy od Ziaja,który dostałam w październikowym PRETTYBOXie. Wspominałam w TYM poście o całej zawartości pudełka.
Jako,że święta Wielkanocne tuż tuż zdjęcia zrobione zostały w towarzystwie kurczaczków :D
Pomysł podsunęło Maleństwo,podoba Wam się ?






 SUBSTANCJE AKTYWNE :


  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol)
  • witamina E

    SKŁAD :
    Skład: Aqua, Parafiinum Liquidum (Mineral Oil), Hydorgenated Polydecene, Cera Mictocristallina (Microcrystaliine Wax), Parrafin, Glycerin, Steareth-21, Theobroma Cacao Seed Butter, Steareth-2, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Panthenol, Olea Europaea Frui Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Ascorbic Acid, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben 



OPIS :
Oliwkowy, bardzo odżywczy krem pod oczy i na powieki. 
Wzbogacony witaminą E i prowitaminą B5 oraz substancjami bazowymi o działaniu regenerującym.

WSKAZANIA :
przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku

DZIAŁANIE  :
• zapewnia odczuwalne nawilżenie naskórka 
• zapobiega wiotczeniu cienkiej skóry pod oczami 
• wyraźnie wygładza i spłyca drobne zmarszczki 
• redukuje oznaki zmęczenia

nie zawiera silikonów
nie zawiera kompozycji zapachowych







SPOSÓB UŻYCIA :



Krem nanieść punktowo na skórę powiek i pod oczami, delikatnie wklepując rozprowadzić preparat w kierunku od zewnętrznego do wewnętrznego kącika oka. Unikać wprowadzania emulsji do worka spojówkowego.






MOJA OPINIA :

Dobry krem pod oczy w dobrej cenie. Szkoda tylko,że zawartość tubki taka malutka ... Choć jak na 15 ml kremu,który był (prawie) codziennie używany jest bardzo wydajny. Powolutku dobija dna,ale w denku zobaczycie go chyba dopiero w kwietniu.
Według mnie spełnia wszystkie obietnice producenta. Ostatnio okolice wokół oczu mam bardzo suche,a dzięki temu maluchowi jest teraz odpowiednio nawilżona. Wydaje mi się,że dzięki niemu moje cienie pod oczami delikatnie zostały zlikwidowane. Nie całkiem,bo taka moja "uroda" ale po wieczornej aplikacji rano moje oczy nie wyglądają na zmęczone jak to bywa bez kremu. Krem jest białej konsystencji,bardzo lekkiej za co kolejny plus. Szybko się wchłania i jest bezzapachowy. Chętnie do niego wrócę jak wykończę tubki TEGO żelu pod oczy.

Podsumowując,jeśli szukacie kremu pod oczy w przyjemnej cenie to polecam Wam go :)

Znacie ten krem ? A może polecicie mi jakiś o podobnych właściwościach ?


15 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie :) tego kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się, że mógłby być dla mnie za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowie się nad nim. Za taką cene warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam takich kremów - jeszcze :D Ale Ziajkę bardzo lubię ;)
    PS. też mam te kurczaczki, są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, a kurczaczki śliczne. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, teraz używam kremu pod oczy Safiry. Ten wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to
    this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my webpage - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki super, Malenstwo mialo dobry pomysl :D Kremiku nie mialam, ale moze kiedys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie może kiedyś się na niego skuszę. Jednak z drugiej strony parafina dość wysoko więc sama nie wiem : c

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba coś dla mnie, ja potrzebuje mega nawilżenia pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaja jeszcze nigdy mnie nie zawiodła, uwielbiam ich kosmetyki! <3
    Tego nie miałam okazji wypróbować, ale chyba się skuszę :)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że rośnie następczyni jeśli chodzi o prowadzenie bloga :)
    Ziaje uwielbiam, więc pewnie rozejrzę się za nim przy zakupach :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cenię sobie kosmetyki od Ziaja. Z chęcią wypróbuję ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.