social media

Translate

sobota, 21 marca 2015

# SHARE WEEK 2015



Dobry wieczór !


Ten post pisze na ostatnią chwilę,bo jak zwykle wszystko co ciekawe omija mnie szerokim łukiem i trafia do mnie na ostatni dzwonek,albo dowiaduję się o tym po fakcie ! :(
Pewnie nie wiele z Was wie,ale w tym tygodniu jest coś takiego jak SHARE WEEK ( 4 edycja ! ;) i przez ten tydzień blogerzy polecają swoje 3 ulubione blogi.

Na taki pomysł wpadł sobie Andrzej Tucholski z jestkultura.pl o którym (przyznam szczerze) nigdy nie słyszałam ;) TUTAJ przeczytajcie szczegóły i czekam na Waszych ulubieńców,a ja nie tracąc czasu przedstawię Wam swoich :)


Blog Agi czytam od bardzo dawna,ale cały czas byłam cichym czytelnikiem. Odkąd prowadzę swój blog przestałam nim być ;) Choć nie znamy się osobiście i pisałyśmy ze sobą zaledwie 2-3 mejle to wiem,że Agnieszka jest bardzo sympatyczną osobą,którą chciałabym kiedyś poznać .Lubię bardzo Jej recenzje kosmetyczne,jest jedną z tych blogerek,które blogują z pasją. Dzięki niej poznałam wiele ciekawych kosmetyków na które wcześniej nie zwracałam uwagi. Uwielbiam oglądać makijaże w Jej wykonaniu,choć sama się tak nie maluję jestem pełna podziwu profesjonalizmu ! Tak,tak kochani bowiem autorka bloga,o którym piszę jest już oficjalnie Make Up Artist! ( Nie wiem czy to przeczytasz,ale jeszcze raz GRATULUJĘ z całego serca <3 )
Cieszy mnie każda Jej wizyta na moim blogu,fanpejdżu czy instagramie <3 Jeśli jeszcze nie znacie to zapraszam - agwerblog.pl

Mogłabym tak pisać i pisać o moim guru i pisać,ale muszę szybko jeszcze Wam przedstawić dwie moje ulubienice,a nie chciałabym,aby poczuły się gorsze ;)


Autorka tego bloga to ciepła osoba,która założyła blog po tym jak straciła większość włosów przez chorobę ... chorobę,która dla dorosłych jest przechodzona bardzo źle :( To co ta OSPA i lekarstwa zrobiły z Jej włosami możecie zobaczyć TUTAJ.
Mocno trzymam kciuki za Ewelinę,żeby w końcu mogła cieszyć się swoimi zdrowymi (!) włosami. Jestem pełna podziwu Jej samozaparcia i dążenia do tego celu. Podziwiam również za codziennie publikacje rzetelnych i wyczerpujących postów. Przepiękne zdjęcia,które są dla mnie inspiracją po każdym poście! Jestem pewna,że poznamy się jak tylko pojawię się w Polsce,bo Naszych wiadomości tekstowych nie ma końca. Moja ulubiona blogerka i wirtualna przyjaciółka <3
Znacie już wlosymuszabycdlugie ? Nadrabiajcie zaległości od razu,bo sporo ich macie,jeśli jeszcze nie znacie ;)



Blog prowadzony przez dwie siostry : Martynę i Edytę. Ich blog powstał z podobnym pomysłem jak mój. Dwie siostry piszące o wszystkim co kobiece oddzielone od siebie o 500 km. Z Martyną czuję się jakbym była Jej siostrą. Blogowe z Nas siostry <3  Nadajemy na tych samych falach i z Nią również chciałabym się spotkać poplotkować,wyskoczyć na zakupy i upić się do nieprzytomności :D Żałuję,że takich osób jak Ona nie mam przy sobie ...  I choć ostatnio dziewczyny nie mają czasu by pisać to i tak czekam niecierpliwie na każdy ich wpis .
Zanim wrócą zapraszam Was na ich blog - GIFT FOR SISTER


Nie napisze,że było mi ciężko wybrać te 3 blogi,bo nie było. Lubię Je i czytam z przyjemnością dlatego Wam Je polecam. Przykro mi tylko,że nie mogłam dodać więcej blogów,ale planuję taki post od dawna,aby przedstawić Wam znalezione w sieci moje perełki. Dlatego jeśli którejś z Was nie wymieniłam,a widzicie mnie pod swoimi postami to wiedzcie,że po prostu nie przyszła na Was pora :P
Skoro do Was zaglądam to znaczy,że lubię to robić ;)

A teraz szybciutko czekam na Wasze ulubione 3 blogi!
Buziaki <3

P.S.Jutro rano będzie post z serii "Ciekawostki o Holandii" cieszycie się ? :)








14 komentarzy:

  1. Znam jeden z tych blogów i również chętnie go czytam :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, pierwszy raz słyszę o tej akcji :) żadnego z wymienionych przez Ciebie blogów nie znam, ale zaraz chętnie się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze muszę Ci powiedzieć, że niezmiernie mi miło! Wiem, że mnie czytasz i bardzo się cieszę, że tak Ci się u mnie podoba! :*
    Jeszcze raz dziękuję! I za rekomendację i za gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Tobie,że do mnie zaglądasz <3 Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy ! :*

      Usuń
  4. znam wszystkie 3 :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eweilina faktycznie robi świetne zdjecia
    Hmm, wiesz co kiedyś fajnie byłoby się spotkać we trzy hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję, jest mi strasznie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog "wlosymuszabycdlugie" jest rowniez wsrod moich ulubiencow :) A pozostalych nie znam szczerze mowiac, ale bede musiala sie im przyjrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ostatni blog, który wymieniłaś ;), a pozostałe dwa muszę koniecznie odwiedzić ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dwa pierwsze blogi, a trzeciego jeszcze nie znam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.