social media

Translate

niedziela, 15 marca 2015

Ciekawostki o Holandii - wstęp


Witajcie !

Tak jak obiecałam zaczynam nową serię na blogu pt. "Ciekawostki o Holandii" :)


Pytałam Was na fb czy jesteście zainteresowane takimi postami i większość z Was była,a więc postaram się choć raz w tygodniu coś napisać.


Jak pewnie większość z Was wie mieszkam ze swoją rodziną w Holandii,stąd też pomysł na pisanie o tym nie innym kraju. Wyemigrowaliśmy  już kilka lat temu i nie planujemy powrotu. Dopóki jest Nam tu dobrze,( a jest ) zostaniemy.
My to znaczy :  ja ,Maleństwo oraz tata Maleństwa. Maleństwo tak naprawdę nie jest już maluszkiem i chodzi do 3 grupy w szkole podstawowej, ( w PL dopiero szykowałaby się do pierwszej klasy ;) ale ciężko mi pogodzić się z tym,że dziecko o które dopiero co się starałam jest coraz starsze...
Tak czy inaczej jesteśmy szczęśliwą rodziną,która właśnie jest w trakcie przeprowadzki na SWOJE ! <3
To tyle o Nas :)


Mam nadzieję,że uda mi się tą serię prowadzić w miarę systematycznie.
Jeśli macie jakieś pytania odnoście Holandii,albo ciekawi Was coś konkretnego napiszcie mi o tym w komentarzu,na facebooku lub w mejlu - gdzie Wam najwygodniej :)

Do następnego ;*



* Zdjęcia w tej serii są mojego autorstwa !

24 komentarze:

  1. Ooo super, uwielbiam takie wpisy!! Ja muszę się zabrać za drugą część moich ciekawostek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie, bo również uwielbiam takie posty :)

      Usuń
  2. Moja babcia też się nie może pogodzić z tym, że nie dawno mnie na rękach nosiła a teraz już jestem pełnoletnia heh. Świetny pomysł na serię postów. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma jak do Nas wpada to się śmieje, że nawet jak Maleństwo skończy 15 lat to ja ją dalej będę nosić na rękach ;)
      Dzieci zdecydowanie za szybko rosną ! :(
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Od zawsze ciekawiło mnie Muzeum Narodowe w Amsterdamie, piękny budynek i chciałabym go kiedyś zobaczyć na żywo. Byłaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam raz kilka lat temu w Amsterdamie, ale w sumie to bardziej chodziliśmy po mieście niż gdzieś wchodziliśmy :/ Wstyd się przyznać, ale w muzeum, które jest w Hadze też nie byliśmy jakoś tak nie przepadamy ;)

      Usuń
  4. Czekam na kolejne ciekawostki :) + świetny pomysł chętnie dowiem się czegoś Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie post, czekam na dalszą część :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no to tamten system nauczania widzę różni się od naszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to
    have backlinks to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you
    can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Feel free to visit my site - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna seria i czekam na wiecej :) Kochana, gdzie dokladnie mieszkacie w Holandii? Bylam juz kilka razy w tym kraju, wiec moze kiedys uda nam sie spotkac ;) Jesli nie chcesz pisac publicznie, rozumiem i zapraszam na maila ;) Ja mieszkam prawie pod holenderska granica w Lippstadt (kolo Dortmundu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, mieszkamy (jeszcze ) w Hadze,a przeprowadzamy się do sąsiedniego miasta Voorburg. Z tego co się orientuję to tu jeszcze nie byłaś,więc zapraszamy serdecznie :)
      Najlepiej przyjechać tu jest latem - plaże na Scheveningen i Kijkduin czekają również :D
      A w Dortmundzie mój facet kiedyś,dawno temu pracował :)
      Buziaki ;*

      Usuń
    2. Faktycznie jeszcze nie bylam i bardzo dziekuje za zaproszenie Kochana, mam nadzieje, ze w lecie uda mi sie wybrac, wiec dam znac i z przyjemnoscia wyskocze z Wami na kawe :)

      Usuń
    3. Czekamy zatem z niecierpliwością do lata ;)

      Usuń
  9. To fakt, dzieci zdecydowanie za szybko rosną.
    A serię o Holandii na pewno będę chętnie czytać :) Uwielbiam poznawać kulturę i zwyczaje innych państw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jak czekałaś na tą serię i w końcu wzięłam się za siebie ;) :*

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać! O Holandii wiem niewiele i super będzie poczytać o życiu za granicą z perspektywy Polskiej rodziny. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! :)
      Zapraszam również na mój fanpejdż oraz blogowy instagram :)

      Usuń
  11. Pracujesz przez uitzendbureau?

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicja Szpunar-Chyćko:) Dziekuję za ten post. To bardzo dobry pomysł z pisaniem o Holandii, jak pisałam wcześniej, że nigdy w niej nie byłam i bardzo chętnie poczytałabym takie ciekawostki widziane oczami Polskiej Rodziny :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Będzie kontynuacja na pewno :)
      Gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Świetny post, seria o Holandii z pewnością będzie interesująca :)

    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.