social media

Translate

wtorek, 24 marca 2015

'Moje blogowe sekrety' TAG





  • Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
    Blog prowadzę od lipca 2014. Posty dodaję wtedy kiedy mam czas,więc różnie :)
  • Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
    Wie kilka osób,aczkolwiek zaglądają na blog tylko dwie moje znajome,które serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wspieranie mnie <3 Wam oczywiście również dziękuję <3
  • Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
    Zazwyczaj zaglądam rano,w drodze do pracy.
  • Masz jakieś rady dla początkujących blogerek/blogerów?
    Niezbyt przepadam za tego typu radami,bo każda z Nas jest inna,ale najważniejsze to robić co się lubi,a nie na siłę,bo to modne,albo dla współprac.
  • Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u blogerek?
    Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić jakie interesują mnie najbardziej,bo dużo zależy od tego w jaki sposób dana blogerka pisze. Lubię posty kosmetyczne,modowe,czasem kulinarne wszystko zależy od stylu pisania.
  • Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
    Czasem. Zazdroszczę systematyczności,pomysłów,pięknie zrobionych zdjęć,ale bardziej skupiam się na sobie niż na zazdroszczeniu innym :)
  • Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań, a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy?
    Ubrań może nie,ale był taki moment w którym nakupowałam różnych kosmetyków po to,żeby je opisać,a w końcu leżały  nie  używane,bo nie mam czasu tego zrobić. W końcu wzięłam się jednak za ich wykańczanie i opisywanie.
  • Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?
    Rozdania,strona blogowa na fb i od niedawna instagram,oprócz tego wrzucam linki do postów w różnych grupach.
  • Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
    Przestałam,a przynajmniej staram się nie otwierać kolejnego opakowania szamponu/żelu pod prysznic itp. tylko dlatego,że go kupiłam i muszę go teraz użyć.
    Poznałam wirtualnie wiele ciekawych osób,które chciałabym poznać kiedyś osobiście. Są to osoby,które mają podobne zainteresowania do moich. Szkoda jednak,że nie mam tych osób blisko siebie ...
  • Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
    Głównie z mojej kosmetyczki :D Większość wpisów to recenzje produktów,które używam,ale staram się również od czasu do czasu pisać o przyziemnych sprawach.
  • Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
    Kiedy moja siostra  stwierdziła,że pisanie nie sprawia Jej takiej satysfakcji jak mi,wtedy przez chwilę pomyślałam o usunięciu bloga. Cieszę się jednak teraz,że tego nie zrobiłam!
  • Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?
    Jest kilka takich rzeczy,ale na to musiałabym poświęcić osobny post ;) Ogólnie jeśli mi coś nie pasuje to nie zaglądam na taki blog.
  • Kto robi ci zdjęcia na bloga?
    Zdjęcia udostępniane na blogu są robione przeze mnie.
  • Ile zajmuję ci przygotowanie posta?
    Różnie. Czasem piszę post w godzinę,a czasem z przerwami nawet kilka dni.
  • Jak przerabiasz zdjęcia?
    Raczej rzadko kiedy przerabiam zdjęcia,ale jeśli już to robię to przez PS. 
  • Czy nadal uważasz swoje fotografie za amatorskie?Tak. Daleko mi do profesjonalistki,ale wcale do tego nie dążę . Wolę skupić się na pisaniu. Jak mi to wychodzi nie mi oceniać ;)


Do TAGu wyjątkowo nominuję kilka blogów na które Was serdecznie zapraszam :


Jeśli któraś z nominowanych dziewczyn nie ma ochoty na ten TAG to niech nie robi,bo to ma być zabawa nie obowiązek :D A jeśli któraś z Was nie nominowanych ma ochotę go zrobić u siebie to będzie mi miło przeczytać Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie :)


32 komentarze:

  1. Ja też się cieszę ,że nie usunęłaś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za nominację :) chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, nie przesadzaj ;) Twoje zdjęcia są równie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za nominację, właśnie się pisze. A zdjęcia n blogu masz piękne. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG :) Dziękuję za nominację, odpowiem najszybciej jak tylko się da :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) Poczekam,aż znajdziesz czas i ochotę :)

      Usuń
    2. Ochotę mam ogromną, gorzej z czasem :)

      Usuń
  6. Fajny i bardzo pomysłowy TAG ;)
    Twoje zdjęcia wg mnie wyglądają bardzo profesjonalnie ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie - może spodoba ci się także mój blog ;)
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, z pewnością zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemny post. Chociaż nie przepadam za TAGami ten mnie zaciekawił :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpatrzyłam i też zrobiłam :p http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2015/03/moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,cieszę się i pędzę przeczytać Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie sie czytalo, choc widze, ze tag nieco juz zmodyfikowany pod koniec - robilam go kiedys u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze,że znalazłam go gdzieś kiedyś,więc miałam akurat w roboczych te pytania i nie szukałam czy były inne ;)
      Zaraz zerknę na Twoje odpowiedzi :*

      Usuń
  11. Ciekawy tag fajnie mi się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tag fajnie mi się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do tych dwóch znajomych wchodzi na Twojego bloga to pewnie jest inaczej! Ja myślałam podobnie, a potem się okazało, że wchodzi na niego pół miasta, moja wychowawczyni, psycholog i pedagog szkolny :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę,żeby wchodziło więcej moich znajomych,bo nie chwalę się prowadzeniem bloga,a reszta znajomych,która wie o jego istnieniu nie zna języka polskiego ;)

      Usuń
  14. I chyba właśnie to, że skupiasz się na pisaniu, na kontakcie z czytelniczkami, a nie rozdaniach i fejmie, sprawia, że odnosisz sukces i skupiasz przy sobie spore grono czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ten komentarz <3 Właśnie dzięki takim wiem,że robię to co lubię i robię to dobrze :*

      Usuń
  15. Sukces należy do tych, którzy chcą trenować ciężej od innych ... będę trzymać kciuki :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.