social media

Translate

środa, 1 października 2014

2 - 1 = 1 :(


Dobry wieczór kochani !
Dziś wpis nie o recenzji jakiegoś kosmetyku czy chwalenia się zakupami.
Dziś będzie trochę smutno (na pewno dla mnie) ... Stąd tytuł wpisu taki,a nie inny.
Będzie to krótki wpis wyjaśniający pewną sytuację.
Chciałabym Wam coś wyjaśnić ... kilka osób już mnie o to pytało na priv i najwyższa pora odpowiedzieć tutaj.


Tak,na początku pomysł był taki,że blog będziemy prowadzić we dwie - Ja i moja siostra Basia . Niestety z pewnych przyczyn moja młodsza siostra zrezygnowała z pisania i większość wpisów jest moja,ale jeśli Basia zdecyduje jednak wrócić do pisania to w każdej chwili może to zrobić :) 
Ja na dzień dzisiejszy nie chciałabym rezygnować i mam nadzieję,że są tu osoby,które również tego nie chcą :P
Od zawsze wiedziałam,że chcę pisać :D Już w szkole pisałam wiersze,teksty piosenek,pamiętniki oraz różne opowiadania ;) ( gdzieś powinny leżeć u mojej mamy w domu ;)
Założenie bloga było kwestią czasu,no i w końcu założyłyśmy razem... Ale pomysł był mój i to ja "nagrzałam się" na całą tą otoczkę,więc nie jestem zła na Basię,że zostawiła mnie samą . 
Nie jestem przecież sama ! Mam Was i to dla Was chcę pisać <3
27.09 minęły dwa miesiące odkąd blog powstał i jest już tu 30 obserwatorów !
Wiem,że to tylko liczby,wiem też że większość z Was nie komentuje tego co piszę,ale pomimo że wolę iść na jakość nie ilość to i tak jestem szczęśliwa,że jednak ktoś tu zagląda i jest tu ze mną,że moje pisanie nie idzie w internet bez zauważenia przez kogokolwiek ,wiem że kogoś jednak zainteresowałam sobą skoro wśród tylu blogów wybrał mnie/Nas :)
Naprawdę mnie to cieszy,bo bez Was nie byłoby mnie tutaj :)
Dziękuję za to,że jesteście tu  ♥
Jeśli macie jakieś sugestie co do prowadzenia bloga to piszcie,jestem otwarta na Wasze pomysły jak i krytykę .
Rozpisałam się znów :P
 Taka gaduła ze mnie ;)



Pozdrawiam Was serdecznie i wysyłam buziaki na spokojny sen :*

15 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz pisać, to super. Pisz o tym, o czym masz ochotę i ciesz się blogowaniem! :-) Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradzisz sobie na pewno, pisz na co masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, a Basia może wróci później. :) Pozdrowienia dla niej, a Tobie życzę mnóstwo fajnych pomysłów, i nie poddawaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadź, nie poddawaj się! Bardzo lubię czytać Twoje posty - zawsze są pełne optymizmu! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa ;* Jesteście cudowne ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma chwile zwątpienia, każdy dochodzi do momentu kiedy widzi, że są ważniejsze sprawy niż blogowanie. Dlatego trzymam za WAS obie kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie to chwilowe i zaraz przejdzie.
    Życzę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz Pisz! A Basie jak natchnie niech da wpis raz na jakis czas :) lubie czytac Twoje posty i czesto czytam je na komorce, juz nie komentujac bo zwykle wieczorem mam lenia z zebraniem tresci komentarza, wiec pamietaj, to ze komentarza brak nie oznacza ze nie byl czytany post ;** glowa do gory

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję każdej z Was za miłe słowa ❤ Dzięki takim komentarzom wiem,że warto pisać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Będzie mi niezmiernie miło jeśli pani zechce udostępnić link do mojego bloga lub zaprosi znajomych do polubienia fp :)

      Usuń
  11. Ważna,że Ty dalej chcesz pisać :)
    A Basia jak będzie chciała to dołączy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak łatwo nie odpuszczam :D
      Ona juz tu raczej nie wróci,nie spodobało Jej się tak jak mi :(

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.