social media

Translate

piątek, 10 października 2014

Kilka nowości u mnie :)

Heeeej kochani :)

Ostatnio nie dodaję postów,bo w sumie nic takiego nie używam co warte byłoby opisania ... Ale postaram się w ten weekend jednak coś napisać. Najprawdopodobniej będzie to wpis o moich paznokciach,ale jeszcze nie wiem na 100 % gdyż nie jestem zadowolona z efektu jaki wyszedł :/
Zrobię zdjęcia ,zobaczę efekt i stwierdzę czy Wam pokażę :D
Póki co trochę sie pochwalę co w ciągu ostatnich kilku dni do mnie dotarło ,jesteście ciekawi ?
A więc zapraszam :

Kapsułka Ariela , Kapsułka Vizira oraz próbka płynu Lenor. O ile dobrze pamiętam wszystko to dostałam dzięki rejestracji na http://www.everydayme.pl. Kapsułki mama użyła,bo była ciekawa jak się sprawdzą,a nie chciała kupować w ciemno. Powiedziała,że po obu kapsułkach pranie bardzo ładnie pachniało i było doprane ,więc któreś sobie na pewno kupi :)
Moja siostra ma małe dziecko,więc płyn Lenora Jej się na pewno przyda ;)



 Kapsułka jest koloru pomarańczowego,nie wiem czemu zdjęcie wyszło tak kiepsko :/
Wybaczcie mi ...


Próbka perfum  Yodeyma, sama nie mogłam wejść na stronę i jej zamówić,ale zamówiła mi ją pewna życzliwa dziewczyna,której podałam wszystkie dane i dzięki Niej próbka dotarła pod wskazany adres :D
Czeka na mnie w PL,więc nie mam pojęcia jeszcze czy zapach mi się spodoba,ale jak tylko wpadnie mi w ręce na pewno Wam dam znać :)


Próbki,które przyniosła mi moja przyjaciółka ^^
Szampony do włosów,odżywka, żel,kremy i balsamy do ciała. To się zawsze przyda,w każdej ilości :P



No i przyszło moje Avonowe zamówienie,które pewnie większość z Was widziała na moim fp :)
Kremy lecą do mojej znajomej z pracy,która jest nimi zachwycona,a resztę za jakiś czas pewnie opiszę :) Co chcecie,żebym opisała na początek ?




A na koniec takie moje małe spostrzeżenie ... Zauważyłam na kilku,albo nawet kilkunastu blogach,że dziewczyny wstawiają zdjęcia promocyjnych ulotek z różnych sklepów i drogerii. Nie wiem czy się zmówiły,czy taka moda po prostu nastała,ale pomyślałam,że może byłybyście ciekawe takimi ulotkami z Holandii ? Czy Was to wcale nie interesuje ? Powiem szczerze,że ja niezbyt często zaglądam co akurat jest na promocji np. w Rossmanie z tego względu,że w NL nie mam tej drogerii,mam inne i te bardziej mnie interesują :P Ale przypuszczam,że dla wielu z Was takie posty są przydatne :)



Napiszcie co o tym myślicie ! Wasze zdanie dla mnie jest najważniejsze <3


A i w sekrecie Wam powiem,że coś dla Was próbuję zorganizować ciekawego,ale dowiecie się co dopiero jak wszystko będę wiedziała na pewno,bo nie chcę zapeszyć :D
Miłego popołudnia :*


17 komentarzy:

  1. Strasznie lubię kapsułki piorące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) no a tetaz dołączyła moja mama dołączyła ^^

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego Senses z Avonu. Yodema też do mnie dotarła -jednak jak już zamawiałam dla mojego faceta, to niby wysłane,a nigdy nie doszło :( Macie w Holandii drogerie DM? To dużo ciekawsza opcja niż Rossman. Dm jest wszędzie, w Niemczech, Czechach, Austrii, Słowenii, Chorwacji - a w PL nie :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra to pierwszy opiszę ten peeling dla Ciebie ;)
      Niestety też nie ma dm w nl ; (((
      Ale mam lepsze drogerie np. Etos lub Kruidvat, które uwielbiam :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tytuł posta to "Kilka nowości u mnie :)" ,więc są to tylko moje nowości :P

      Usuń
  4. fajnie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zrozumiesz sarkazm,ale zaryzykuję - POKLIKANE :D

      Usuń
  5. Zapach Ariela w kapsułkach jest niesamowita, też ją miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zapachu tej próbeczki perfum. Sama swoją zamówiłam, ale nie mogę się jej doczekać. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją zacznę używać to napiszę kilka słów o niej :)

      Usuń
  7. Widzę najlepsze kremy do rąk od Avon. Twoja znajoma wie co dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapsułki z Vizir są dobre do białych tkanin :) Kapsułek z Ariel nie używałam jeszcze, długo używam kapsułek z Persil :)
    Lenor świetny płyn, pozostawia długotrwały zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej używałam niemieckich proszków, ale odkąd poznałam kapsułki nie zamienię ich na nic innego ;) płyny do płukania w sumie też niemieckie, bo jest spora różnica między polskimi-holenderskimi-niemieckimi :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.