social media

Translate

czwartek, 23 października 2014

Zapowiedź testowania z allepaznokcie oraz etnobazar :)

Dzisiaj chciałabym się przed Wami pochwalić swoimi współpracami z  allepaznokcie oraz etnobazar :)




Z tego pierwszego sklepu już dotarła do mnie paczuszka ( druga,bo pierwszą przejęły sobie moje sąsiadki ... Nie uszło im to sucho,bo za drugą paczuszkę zapłaciły :D Jak to mówią - Kradzione nie tuczy !)


Na szczęście ostatecznie druga paczka dotarła w ekspresowym tempie,więc zobaczcie co zamówiłam sobie i co nie długo zrecenzjuję :


04. KAWIOR MANICURE - FIOLETOWY - ZESTAW

                                           kup tutaj

2. Pisak do zdobień - Nail Art Pen - głęboka czerń - 7ml

                                        kup tutaj

14. LAKIER TERMICZNY - CIEPŁO : BŁĘKITNY - ZIMNO : NIEBIESKI - 10 ml

Zdjęcia pochodzą ze strony sklepu allepaznokcie,ale już za kilka dni obfocę je sama i dodam wraz z recenzjami :) Bardzo Was serdecznie zapraszam do zajrzenia co mają w ofercie,bo mają naprawdę wartej uwagi produkty za niewielką cenę,jak z efektem i trwałością dowiem się jak zacznę testowanie .
Czego jesteście najbardziej ciekawi ? Nie wiem od czego zacząć :D

Z drugiej współpracy jeszcze oczekuję paczuszki i jestem pewna,że tym razem moje sąsiadki nie odważą się jej tknąć ;) Etnobazar jest portalem sprzedażowym, nie zaś sklepem internetowym. Czyli takim "etnicznym allegro", gdzie można założyć własny etniczny sklep.
                                 etnobazar





A do testowania wybrałam sobie :

SZAMPON REGENERUJĄCY KERATYNA JEDWAB 400ML



MASKA DO WŁOSÓW KERATYNA JEDWAB REGENERUJĄCA , której zdjęcia jak na złość nie umiem teraz znaleźć :/ Poszukam i dodam przy okazji ;)

zapraszam do polubienia obu stron na facebooku ->allepaznokcie fb oraz  etnobazar fb :)


A Wy z kimś współpracujecie ?
 Czego jesteście najbardziej ciekawi ?

27 komentarzy:

  1. Ooooooo!!! Ja czekam na recenzję maski na włosy! Takie nowości to ja lubię! Tym bardziej teraz, po kąpieli rozjaśniającej,muszę bardzo starannie o nie zadbać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ciekawi mnie ta maska - nie umiem się jej doczekać :)

      Usuń
    2. Halo, halo:) Doszła już maseczka na włosy czy nie-e? Ja tu czekam :*

      Usuń
    3. Właśnie jeszcze nie,bo uzgadniałam szczegóły z panią :)
      A jak już to dostanę w swoje łapki to pani prosiła o porządne przetestowanie i dopiero mam napisać recenzję. Tak żeby była rzetelna,a nie napisana po jednym użyciu - za co mają u mnie wielkiego plusa ! :D
      Muah :*

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdzi się szampon,bo jeszcze szamponów od Biovaxu nie używałam nigdy. Ciekawe też jaki efekt na pazurkach da kawior. Allepaznokcie mają bardzo dobre jakościowo lakiery i trzymają się bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że szampon wraz z maską odżywi moje włosy ;)
      Nt.lakierów z allepaznokcie czytam same super opinie,więc pewnie moja będzie taka sama :)

      Usuń
  3. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Cię zainteresowało najbardziej ? ^^
      Wpadnę w wolnej chwili ;)

      Usuń
  4. A ja czekam na test kawioru :) Bradzo jestem ciekawa co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawior chcę wypróbować już jutro,bo jestem mega ciekawa efekty,a w tygodniu chodząc do pracy nie bardzo mogłam sobie na taki manicure pozwolić :)

      Usuń
  5. Dzięki za odwiedziny ;) Co do przesyłki z Born Pretty Store, na pierwszą przesyłkę czekałam jedynie 3 tygodnie. Ta po prostu zaginęła, myśleliśmy, że już nie będzie można jej odzyskać, więc umówiłam się z firmą na kolejną przesyłkę. I tak oto teraz będę miała dwie - sympatyczny przypadek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także śmiało możesz zamawiać ;D Zazwyczaj dochodzą w niecały miesiąc :D

      Usuń
    2. Miesiąc to cała wieczność :D Jedynie te naklejki mnie tak bardzo korcą,a co do reszty to u siebie również mogę je kupić za ok.1e. A no i gąbki do nakładania podkładu mnie ciekawią. Myślę i myślę - jak założę paypala to złoże zamówienie :)

      Usuń
  6. Super świetnie! Gratulacje! Czekam teraz na recenzje produktów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczekać się nie mogę recenzji tego termicznego lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Biovax :) Lakier termiczny - jakie cuda oni wymyślają :D Bardzo lubię mieć ładnie przyozdobione pazurki ale nienawidzę ich malować :P podoba mi się tu :)
    Dzięki za komentarz u mnie! www.camesss.blogspot.com pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o Biovaxie tylko czytała - teraz sama zobaczę czy naprawdę jest taki dobry ;)
      Uwielbiam malować sobie i innym paznokcie :D
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  9. Skoro jeszcze nie masz, najwyższy czas zrobić! :) W jakim kraju teraz mieszkasz swoją drogą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W krainie wiatraków,tulipanów,rowerów,serów itp ! :D
      W Holandii ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam sklep AllePaznokcie. Zmoich dotychczasowych zakupów jestem najbardziej zadowolona z lakieru FLIP-FLOP nr 03 :) Daje super efekty na paznokciach :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to czekam na recenzję kawioru :*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ♥
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kawior na paznokciach ,więc zrobię fotki i wrzucę na blog ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ale po tym bedzie sie mialo wystrzalowe paznokcie. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak są wystrzałowe - na Sylwestra będą idealne !
      Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.