social media

Translate

sobota, 11 października 2014

Lakiery Fogan oraz Miyo :)


Witajcie,
dziś zobaczycie moje aktualne pazurki :D




Wprawdzie efekt końcowy nie zadowolił mnie w stu procentach to  stwierdziłam,że Wam jednak pokaże,bo malowałam i poprawiałam je 5 ( ! ) razy i najlepszy efekt jaki był to ten po pierwszej warstwie,ale ja musiałam poprawiać i poprawiać ,a zdjęcia zrobiłam dopiero na koniec :/


Zresztą zobaczcie same co zmalowałam i oceńcie jak wyszło ;)
Ale najpierw kilka zdjęć tego ,czego użyłam ^^

































Oto sprawcy mojego manicure :D

Truskawkowa oliwka do paznokci,do kupienia tu ,
Lakiery Fogan nr22 i nr17 oraz utwardzacz,kupione na HaagseMarkt po €1 za szt
Lakier Miyo nr.119 ,trafił do mnie dzięki wyprzedaży u jednej z blogerek u której kupiłam lakier Essie,a ten dostałam w gratisie :D  






No dobra teraz paznokcie w końcu będą :D










 Tak,wiem dwa lakiery są lekko nadgryzione :P 
Moje kochane Maleństwo chciało sobie kiedyś pomalować paznokcie po kryjomu,a że nie mogła odkręcić normalnie to odkręciła ząbkami :D
A jakbyście widziały jak ładnie wtedy sobie pomalowała paznokcie ^^
Lakiery których użyłam dzisiaj to jedne z moich ulubionych,szczególnie Foganowe uwielbiam.
Kosztują 1 za sztukę,a krycie i trwałość mają lepszą niż niejeden droższy lakier do paznokci.
Oliwka to mój hit od dawna 
Najlepsze jest to,że jechał po zamówiony zestaw mój facet,któremu napisałam na kartce co chcę,a chciałam oliwkę waniliową. Bardzo uprzejmy pan zaproponował mojemu panu  truskawkową zamiast waniliową,bo powiedział,że ta bardziej "schodzi". Pomyślałam sobie,że pewnie jakaś kiepska i dlatego wcisnął tę,ale jakże się myliłam ! Oliwka jest przecudowna,mam ją sporo czasu,bo mam ją od początku swojej zabawy z paznokciami żelowymi jakie robiłam jakiś czas temu,kilka zdjęć możecie zobaczyć tutaj . Pachnie w cudowny sposób truskawkami :D


 Jeśli mieszkacie blisko Bytomia to bardzo Wam polecam ten salon fryzjerski,w którym kupiłam tą oliwkę . Obsługa i produkty na    !
 Adres :

 Szkolna 3, 41-902 Bytom, Polska



Strona internetowa :

Kurcze,ale im zrobiłam reklamę :D

Podoba Wam się mój manicure ? Znacie pokazane lakiery i oliwkę ?
Dobrej nocy :*

30 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje pazurki,tak dużo się na nich dzieje,a poza tym uwielbiam niebieski na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe zamieszanie na paznokciach wyszło :P
      Ja również uwielbiam niebieski,ale muszę przyznać,że częściej gości na nich kolor czerwony :)

      Usuń
  2. Ja wiecej paznokci na blogu poprosze ;) piekne masz paznokcie. Lakiery Fogan sa bardzo interesujące ;) fajnie polaczenie. Jestem nową wierną fanką Twoich paznokci. Jak o nie dbasz? Czego unikasz co Ci sprzyja, czy to tak samo z siebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodawać więcej,na stronie Lakieroholiczka na fb znajdziesz kilka starych zdjęć moich paznokci ;)
      One tak same z siebie urosły odkąd przestałam pracować na pakowni kwiatów i w hotelu,teraz wprawdzie pracuję w rękawiczkach i często dezynfekuję ręce,ale zawsze staram się mieć na paznokciach przynajmniej utwardzacz wyżej opisany i ogromne ilości (najtańszych;) kremów do rąk ;)
      A no i od niedawna biorę witaminy,to tyle :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ;) A pazurki długie i zdrowe. Oliwka brzmi interesująco...ciekawe czy odżywia tak dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywia równie dobrze,tylko po jej użyciu radzę niczego nie dotykać,bo jest bardzo tłusta ;)

      Usuń
  4. Smerfowa biedronka na pazurach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D
      Takie cuda wychodzą jak się nudzi po nocach :D

      Usuń
  5. Zostałyście nominowane bo Liebster Blog Awards ! :) Więcej info u nas na blogu ! :)

    http://gift-for-sister.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się niebieściak z MIYO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przypadł mi do gustu,szczególnie delikatność tego odcienia :)

      Usuń
  7. Ciekawy efekt uzyskałaś na pazurkach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych lakierow a oliwka mnie zacieikawila,swietny efekt na paaurkach.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do sklepu podałam,jest warta swojej ceny !
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Z wszystkimi użytymi produktami spotykam się pierwszy raz. Chociaż ta oliwka bardzo mnie kusi i jeszcze truskawkowa... ach. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem,że zachwyt nad oliwką wygląda jakby mi za to zapłacili,ale naprawdę polecam ją z całego serca :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdobienie, niebieski to mój ulubiony kolor ( w każdym odcieniu ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,mój też :)
      Chociaż czerwony chyba jednak bardziej <3

      Usuń
  11. HALO, HALO!!! Moje drogie Blogerki i wszyscy zgromadzeni! Ja tu przyszła na skargę!
    Siostrunia ma jutro (19.10.2014 roku pańskiego) sesyję zdjęciową w Holenderskich puszczach i lasach i co?!? I nie chce się z nami podzielić zdjęciami! Kto ma możliwość to kopnąć w zad a reszta niech tu wszczyna awantury!
    Nie wszystko musi lądować w czeluściach folderów komputerowych or w szuflandii!!
    HOWGH
    To byłam ja! Anytsuj Kiceimk :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery Fogan wyglądają bardzo interesująco, jak całe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pazurki, kolorek mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pazurki bardzo orginalne .
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ja nie mogę pobawić się lakierami. Jestem gitarzystką i paznokcie po 30 min grania wyglądają jak po tygodniu noszenia. Jedyne co jest w stanie wytrzymać to odżywka diamentowa z Eveline. Podsumowanie takie, że ogromnie zazdroszczę! :)

    Pozdrawiam, Ala z http://marsowelove90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuję ... Ja nie lubię mieć nie pomalowanych paznokci ;)
      Nic Ci się nie dzieje po tej odżywce ? Czytałam wiele złego o niej :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.