social media

Translate

niedziela, 26 października 2014

Testowanie z allepaznokcie


Przychodzę do Was tym razem z recenzją lakierów,które otrzymałam dzięki rozpoczętej współpracy ze sklepem allepaznokcie o której wspominałam Wam TU.
Na początek chciałabym napisać Wam o tym jak bardzo jestem zaskoczona jakością tych lakierów - po dwóch warstwach osiągałam swój zamierzony  efekt końcowy z tymi lakierami  ! 
Serio - nie piszę tego dlatego,że dostałam je za darmo. Naprawdę są dobre i jeśli ktoś zapyta mnie jakie lakiery polecam to mogę z ręką na sercu podać namiary na sklep wymieniony wyżej.



Większość z Was była bardzo ciekawa  KAWIOR MANICURE , ja również byłam go bardzo ciekawa,aczkolwiek moja kobieca ciekawość była równie ciekawa  LAKIERU TERMICZNEGO,więc zdecydowałam się użyć ich obu naraz :D 
Tak więc na mej prawej ręce wylądował kawior,a na lewej  lakier termiczny .


Pierwszy pokaże Wam KAWIOR MANICURE,ale najpierw kilka zdań ze strony :








Po nałożeniu lakieru bezbarwnego i po jego wyschnięciu nałożyłam lakier fioletowy,a na dwóch paznokciach od razu nałożyłam kawior. Myślę,że na wszystkich paznokciach efekt nie byłby taki imponujący jak ten który osiągnęłam . Obawiałam się,że kawior nie złapie za pierwszym razie całej płytki,ale na szczęście się myliłam. Nie było najmniejszego problemu. Spokojnie mogłam odczekać chwilę i ponownie nałożyć lakier bezbarwny,aby przedłużyć trwałość mani :)

A taki efekt uzyskałam po kilku minutach zabawy z tymi malutkimi kuleczkami :



Sam lakier bez kawioru bardzo mi się podoba,ale z kawiorem to już całkiem jestem zachwycona !
Już wiem jakie mani będę miała w tym roku na Sylwestra,więc jeśli i Ty chcesz mieć fantastyczne paznokcie,które zwrócą uwagę każdego to nie czekaj i już dziś zamów kawiorowy zestaw ! Spośród 26 kolorów na pewno znajdziesz swój ulubiony,jestem tego pewna ;)
Ja zastanawiam się nad kolejnymi zestawami,bo kolory kuszą nieziemsko !




A teraz przed Wami LAKIER TERMICZNY 
CIEPŁO-BŁĘKITNY --- ZIMNO-NIEBIESKI
Kilka zdań ze strony :




Tym razem  mamy dwie wielkości do wyboru 5 ml oraz 10 ml różnica w cenie to ok. 3 zł . W obu wariantach mamy do wyboru AŻ 40 kolorów ! Wierzcie mi,że zanim zdecydowałam się na jeden siedziałam dwie godziny i zastanawiałam się który wybrać . Ciężki wybór miałam - mówię Wam ! Ale cóż takie życie :P
Lakier faktycznie zmienia kolor pod wpływem ciepłej/zimnej wody,ale i bez tego nie jest nudnym niebieskim kolorem jakie do tej pory miałam tylko daje wrażenie bardzo delikatnego ombre na paznokciach. Końcówki moich paznokci są nieco ciemniejsze od ich początku co również bardzo mi się podoba. Jednym słowem popadłam w zachwyt przeglądając na zmianę moje paznokcie :D

Zobaczcie jak lakier termiczny wygląda na moich paznokciach :























Do testów dostałam również pisak,ale go opiszę przy kolejnym mani,bo uważam że co za dużo to nie zdrowo i coś sobie postanowiłam zostawić na następny raz ;) 

Zakupy możecie zrobić TUTAJ .Zachęcam Was również do polubienia strony na facebooku  TUTAJ :)


Jak Wam się podobają lakiery,które przedstawiłam ?
Znacie je ? A może już znałyście i polecicie mi na co mam zwrócić uwagę następnym razem ?

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, rzeczowa, treściwa i fachowa recenzja. Przyjemnie się ją czytało. Również mam dobre zdanie o lakierach Allepaznokcie jednak nie miałam okazji wypróbować termicznego, który strasznie mi się podoba. Kawior zdecydowanie efektowny : idealny na Sylwestra jak wspomniałaś, ciekawe jaki jest w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,starałam się jak mogłam wyrazić rzetelną opinię ;)
      W dotyku lekko chropowaty,ale przypuszczam,że tych kuleczek dałam ciut za dużo i dlatego :)

      Usuń
  2. Piękny jest ten wrzosowy kolor. Ja najbardziej lubię gładkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę gładkie,ale od czasu do czasu lubię mieć coś innego na paznokciach ;)

      Usuń
  3. Fajne te lakiery ! :D
    Ten kawior mnie zaciekawił,małe kuleczki,a nie duże ;)
    A nie schodził z kuleczek kolor po nałożeniu top coat'u ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie :) A również się tego obawiałam :D

      Usuń
  4. Świetny jest ten kawior :) Moja siostra nie mogła oderwać od niego oczu ( jej ulubiony kolor ). Dodaję go na moją listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam - nie kosztuje majątku,a jaki efekt po użyciu ! :)

      Usuń
  5. słyszałam o nich jakiś czas temu :) ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kawiorowy jest naprawdę bombiasty! Ale za to termiczny trochę mniej, myślałam że dodasz zdjęcie, gdy zmieni kolor pod wpływem temperatury, a tutaj nie widzę różnicy między nimi ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się uchwycić tej zmiany na zdjęciach... Spróbuje jeszcze i dorzucę fotkę,jeśli mi się uda :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fajna sprawa z tym lakierem termicznym, podoba mi się taki lekki efekt ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się ten efekt,bo na zrobienie sobie ombre jestem za leniwa :P

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolorki i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.