social media

Translate

środa, 22 października 2014

☺ W niecałe 3 miesiące 40 obserwacji ! ☺

Dobry wieczór kochani !

Dzisiaj krótko i na temat 

Już niedługo będzie 3 miesiące jak prowadzę ten blog i jest już tu Was 40 obserwatorów  z czego bardzo się cieszę !
 
( w sumie jest już 42 obserwacje,ale dwie osoby obserwują prywatnie i ich nie widać ;)
Co jakiś czas będę robiła takie posty,ponieważ cieszy mnie każda nowa osoba na tym blogu,każdy komentarz,bo wiem że mam swoich stałych czytelników,którzy lubią ten blog i to dla Nich chciałabym się dalej rozwijać i być coraz lepsza w tym co robię ! 



A tu statystyki z ostatniego miesiąca,które również motywują mnie do dalszego pisania :)

Pewnie blogerki z dłuższym stażem stwierdzą,że nie ma się czym chwalić i z czego cieszyć,ale dla mnie to odpowiedni powód :D
Jak śpiewała Sylwia Grzeszczak w "Małe rzeczy" :
"Cieszmy się z małych rzeczy bo wzór na szczęście w nich zapisany jest ! "


Dziękuję Wam ! 
♥ 
Z tej okazji na początku miesiąca ruszy konkurs dla blogerek,więc czekajcie cierpliwie :)

Spokojnej nocy :*

14 komentarzy:

  1. Gratulacje i buziaki Kochana! Ja bardzo lubię tu wpadać - bo zawsze znajdę dużą dawkę optymizmu i to mnie cieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również cieszy,że komuś moje wypociny się podobają !
      Łap buziaka :*

      Usuń
  2. Gratuluję...małe rzeczy najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to,niestety mało osób o tym pamięta...
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. To jest świetny powód do szczęścia! Masz dobre pióro i pewne recenzję, więc zaniedługo będziesz świętować 100 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nie wierzę,że anonim napisał pozytywny komentarz :D a mówi się,że oni tylko hejtują :P
      P.S. Olka to Ty ? :D

      Usuń
  4. Gratuluję i uwierz mi, masz się z czego cieszyć. A czytając Twojego bloga mogę śmiało stwierdzić, że będzie jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio cieszyłam się jak dziecko z 50 obserwatorów i 200 wejść dziennie ;p A dziś są własnie równo 3 miesiące jak go prowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszy świadomość,że miedzy tyloma blogami nie jesteśmy niewidzialne,co nie ? :)

      Usuń
  6. Gratulacje! Jak na trzy miesiące to naprawdę super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dla jednych dużo ,dla drugich mało to jak ze szklanką- jedni widzą że w połowie pusta ja zawszę widzę tę pełną stronę :)
      :*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.