social media

Translate

niedziela, 17 lipca 2016

ZIAJA, LIŚCIE MANUKA PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA TWARZY PRZECIW ZASKÓRNIAKOM, 75ml

Pasta o której dzisiaj chciałabym napisać jest Ci już zapewne dobrze znana, jeśli jednak nie to tym bardziej zapraszam serdecznie na przeczytanie mojej opinii na jej temat. Czy sięgnę po kolejne opakowanie? Odpowiedz jest w dalszej części postu.

Nadal nie mogę zrozumieć jak to możliwe, że jeszcze nie opisałam tej pasty. Gdyby ktoś nagradzał blogerki za zapłon w recenzjach hitów blogosfery zdobyłabym bez problemu pierwsze miejsce. Aczkolwiek jak mawiał mój znajomy "Kto zdobywa ostatki ten jest piękny i gładki" czy jakoś tak, a że pasuje mi taki koniec końców to recenzja pojawiła się dopiero dzisiaj.

oczyszczanie

skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


substancje czynne głęboko oczyszczające
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-normalizująca zielona glinka
aktywna baza myjąca

czysta i świeża skóra
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum. 
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające. 
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
Sposób użycia:

Rozprowadzić pastę na dłoniach i umyć twarz przy użyciu wody. Omijać okolice oczu.

PRODUKT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE I ALERGOLOGICZNIE 
Moja opinia:

Nie powinna  zaskoczyć, bo pastę bardzo polubiłam i z przyjemnością sięgnę po kolejne tubki, jeśli tylko wybiorę się do Polski. Cała seria z ekstraktem z liści manuka jest przeznaczona do skóry normalnej, tłustej i mieszanej, a te dwie ostatnie bardzo pasują do mojej. Co spowodowało, że polubiłam tą pastę? Przede wszystkim jej konsystencja - pasty, która podczas nakładania na twarz nie spływa nigdzie tylko trzyma się buzi. Obawiałam się, że przez to będę mieć problem ze zmyciem jej z twarzy - nic bardziej mylnego, bo schodzi bardzo ładnie przy czym oczyszcza moją twarz idealnie . Świetnie złuszcza zbędny naskórek dzięki czemu twarz wygląda od razu lepiej, jednak należy uważać jeśli ma się skórę suchą lub wrażliwą. Używanie jej 2-3 razy w tygodniu nie powinna zaszkodzić. Świeży i przyjemny zapach powoduje, że sięganie po nią należy do miłych doznań. 
Tubka znajduje się w kartoniku na której są wszystkie potrzebne informacje, ja swój wyrzuciłam, bo na tubce znajdują się również informacje dotyczące użytkowania. Co do tubki to zamknięcie typu "klik" sprawdza się jak zawsze idealnie. Opakowanie nie wyślizguje się z rąk, a szata graficzna jest przyjemna dla oka. 
Zaskórniaków nie posiadam, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy faktycznie pasta jest w stanie się ich pozbyć, ale zauważyłam znaczne polepszenie na buzi odkąd używam pasty. Cera jest odpowiednio zmatowiona, pozbyłam się zbędnych niedoskonałości oraz krem lepiej się wchłania. 


Jeśli szukasz wydajego peelingu w korzystnej cenie to coś co powinnaś koniecznie wypróbować. TUTAJ możesz sobie sprawdzić gdzie aktualnie najtaniej kupisz pastę :)

O innych produktach marki Ziaja pisałam tutaj:


Znasz tą pastę? Lubisz produkty marki Ziaja?

25 komentarzy:

  1. O coś dla mnie :) lubię różnego rodzaju pasty i maseczki na oczyszczanie skóry.Jadę dziś na zakupy to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam ten produkt, to chyba jeden z nielicznych produktów z tej serii, który mi nie zaszkodził. Ale raczej nie wrócę już do niego, bo póki co ratuje się plastrami i maseczkami z glinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie byłam zadowolona z tego produktu :( Chyba cała seria Manuka mi nie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ale jeszcze czeka na swoją kolej :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety ten produkt nie zadowolił, podrażniał moją mieszaną cerę, źle działał na naczynka. Recenzję tego i kremu z tej serii, który bardziej mnie zadowolił, mam na swoim blogu, na którego zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą pastę i byłam z niej zadowolona ;) myślę że nie raz do niej jesscze wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja mam jeszcze "lepszy" zapłon od Twojego, bo od dłuższego czasu przymierzam się, żeby kupić tę pastę i ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja jestem najlepsza :) kiedyś wspomniałaś, że poproszono Cię o przetestowanie Pasty, uwierz mi na słowo, że dałabym sobie rękę uciąć, że chodzi o pastę do zębów a nie pastę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy faktycznie chodziło o pastę do zębów, ale nie zgodziłam się na jej testowanie, a tą paste do twarzy kupiłam sama :)

      Usuń
    2. Wtedy faktycznie chodziło o pastę do zębów, ale nie zgodziłam się na jej testowanie, a tą paste do twarzy kupiłam sama :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię, must have w mojej łazience. O paście dowiedzialam się od siostry, która dowiedziała się od Ciebie ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Poznalam ten produkt dzieki tobie bo dostalam probke :) siostra mi przywiozla caly zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, używam, lubię tą pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzywam od dwoch tyg i szczerze meega polecam!
    jest swietna! :)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to jak zwykle do tyłu jestem z kosmetykami ... koniecznie muszę ją wypróbować przy najbliższej okazji ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten produkt i jestem zadowolona :)
    pozdrawiam princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja go mam i go uwielbiam ! :) juest cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten produkt ale ma jedną wadę: zasycha i muszę wygrzebywać suchy korek z pasty wykałaczką, żeby dotrzeć do mokrej pasty 😜

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Ziaja albo się sprawdza w 100 % albo niestety w 0 .. ;)
    Pasta brzmi intrygująco , jeszcze nie miałam okazji sie z nią bliżej zapoznac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tonik i żel do mycia twarzy z tej serii, więc pastę też chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować kiedyś. Wiecznie mam zapchane pory i przez to problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tą pastę, jestem w trakcie już 4 opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zdobyłabyś pierwszego miejsca, bo ja jeszcze w ogóle o tym nie napisałam... :D Choć to mój hit :d

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.