social media

Translate

wtorek, 26 lipca 2016

Fabryka Stylu Kowalczyk & Rucińska ♥

 Kilka tygodni temu przyszła mi dostawa ze sklepu Fabryka Stylu i najwyższa już pora pokazać Wam co znajdowało się w paczce. Jako, że wcześniej nie miałam czasu na zdjęcia, a teraz moje zdrowie kompletnie odmówiło posłuszeństwa zdjęcia są takie jakie są. Tak czy inaczej zapraszam Was serdecznie :)
Post ten będzie wyjątkowo krótki i na temat jak na moje możliwości, ale jak wspomniałam wyżej nie najlepiej się czuję i zwyczajnie nie mam siły na nic dłuższego.
Ubrania przyszły zgodne z opisami i nie mam do czego się przyczepić, obie z Maleństwem jesteśmy zadowolone.  Wszystko dobrze widoczne na zdjęciach, więc nie widzę sensu rozpisywania się na ich temat. Asortyment sklepu wciąż się zmienia, więc jak coś wpada w oko to nie ma co czekać tylko zamawiać. Poza ubraniami do kupienia są również torebki i biżuteria zrobiona własnoręcznie przez właścicielkę.
Dostawa ekspresowa, a kontakt ze sprzedającą jak najbardziej na plus ;)
















O sprzedającym

Fabryka Stylu Kowalczyk & Rucińska
 Jesteśmy Firmą Internetową, zajmujemy się sprzedażą:
* odzieży używanej outlet'owej 
* odzieżą nową metkowaną pochodzącą z hurtowni

* rękodziełem
Na dzisiaj to tyle z mojej strony.
Polecam Wam z całego serca Fabrykę stylu.
Strona sklepu -> klik
FB -> klik



Instagram -> klik

8 komentarzy:

  1. Podoba mi sie sukienka w paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z czarną koronką I sukienka z czarno biała z kokardą są cudne :) chyba odwiedzę ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ciuchy :)
    Mi do gustu najbardziej przypadłą kurtka/bluza z Nike :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta czarno-biała koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tylko kusisz Fabryka stylów swietne rzeczy tam sa dla kazdego cos miłego

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.