social media

Translate

piątek, 1 lipca 2016

Dove. Nutritive Solutions. Nourishing oil care. Odżywka w sprayu bez spłukiwania

Szukasz dobrej odżywki w sprayu w przyzwoitej cenie dzięki której rozczeszesz włosy bez problemu? Przeczytaj mój dzisiejszy post, a być może odnajdziesz swojego ulubieńca.
Długo byłam wierna odżywkom  Gliss Kura, bardzo długo. Od jakiegoś czasu zachciało mi się czegoś nowego. Wybór padł na różnego rodzaju odżywki, jedne lepsze inne gorsze i tak oto pewnego dnia wybór padł na Nutritive Solutions. Nourishing oil care i muszę przyznać, że to był strzał w 10!
Dawno nie używałam tak dobrej odżywki.


Odżywka zapakowana jest tak samo jak większość (wszystkie?) produkty tego typu. Atomizer się nie zacina nawet na moment. Aplikacja jest niezwykle łatwa i przyjemna. Lubię psikać nią sobie włosy i rozczesywać je z jej pomocą. Od razu jest to przyjemniejsze. Podoba mi się to, że odżywka po psiknięciu zamienia się w delikatną mgiełkę, która nie obciąża moich cienkich włosów. To pewnie zasługa dwufazowej formuły :)

Opis produktu

:
Nowa odżywka w sprayu Dove Hair Therapy to pierwsza odżywka, która działa dwuwarstwowo:

- pierwsza warstwa zawiera Fiber Actives, które wnikają głęboko w strukturę włosów odbudowując je od wewnątrz,
- druga warstwa z opatentowanym Micro Moisture Serum, wygładza wszystkie uszkodzenia sprawiając, że włosy są miękkie i łatwe w rozczesywaniu przez cały dzień.
Micro Moisture Serum chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce. Dove Hair Therapy nie obciąży i nie sklei Twoich włosów, nawet w te dni gdy nie masz czasu ich umyć. Możesz jej używać na suche i mokre włosy, zawsze gdy wymagają pielęgnacji.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE

Przed użyciem wstrząśnij, rozpyl równomiernie na wilgotne lub suche włosy, omijając ich nasadę. Rozczesz i układaj jak zawsze. Nie spłukuj.
Odżywka do kupienia od 9,99zł tutaj, ja swoją kupuję w Actionie, bo wychodzi najtaniej  :)
Przede wszystkim używam odżywki po umyciu, aczkolwiek zdarza mi się ją użyć również w dni kiedy włosy stają się niesforne i nie chcą się układać - kilka psiknięć i włosy są idealne <3 Maleństwo też uwielbia rozczesywanie z tą odżywką. Na dzień dzisiejszy mam jeszcze jednego włosowego ulubieńca, ale napiszę o nim kiedy indziej. Odżywka nawilża moje suche i puszące się końce (pozostałości po wieloletnim rozjaśnianiu) jak również tę część włosów, które są nie tknięte farbą. Wydajność odżywki jest również zadowalająca. Starcza mi na bardzo długo, a używam jej co drugi dzień na swoje i Maleństwa włosy nie oszczędzając psiknięć. Zapach delikatny, ale przyjemny i bardzo się z nim polubiłam. Miałam inną wersję i również się nie zawiodłam. Nie jest to moje pierwsze opakowanie i z pewnością nie ostatnie.

Jeśli kiedykolwiek się zastanawiałaś nad tą odżywką - dłużej nie czekaj! Jest to produkt wart przetestowania i jestem pewna, że polubisz tak samo jak ja :)

Używacie odżywek w sprayu?
Lubicie markę Dove?
Koniecznie napiszcie mi w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. Ja aktualnie używam odzywki w spreju z biovaxa i jestem mega zadowolona ... ja się boję używać dave bo często po nich dostaje uczulenia ... i jakoś się zraziłam ... ale nie powiem zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy po tej odżywce włosy sie nie przetłuszczają?? I nie ma efektu wilgotnych włosów? Kiedyś trafiłam na taką odżywkę 😧 po kilku psiknięciach włosy wyglądały jakby były cały czas wilgotne i sie szybko przetłuszczały chodź nigdy nie miałam z tym problemu 😧

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem na etapie poszukiwania dobrej odżywki w sprayu. Obecnie testuję trzy — z różnym skutkiem. Odżywki Dove jeszcze nie miałam i ... kusisz, żeby ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra cena, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wierna odzywce w sprayu z Gliss Kur :) ale znow mnie zachecasz do czegos nowego;) ile ona kosztuje w Actionie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, nieco ponad euro. Jak dobrze pamiętam to 1,50 :D

      Usuń
    2. Zerkne na nia jak bede w Actionie ;)

      Usuń
  6. Dawno nie miałam nic od Dove, takie odżywki uwielbiam i jak tylko zobaczę to kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam jej w Action i Kruidvat ale nie znalazłam, a szkoda :/ mam nadzieję, że jeszcze się pojawi.

      Usuń
  7. Lubię odżywki w sprayu, choć na co dzień sięgam po klasyczną, w butelce. Ta wydaje się być w porządku, chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, nigdy nie stosowałam odżywek bez spłukiwania, bo boje się, że obciążą zbytnio moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemów z rozczesywaniem, ale i tak ta odżywka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbytnio nie używam odżywek bez spłukiwania, ale jakoś produkty Dove do włosów przekonują mnie coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez przez wiele lat byłam wierna Gliss Kur ale teraz słyszę się na Dove bo moja się właśnie kończy. Dziękuję za posunięcie czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie skończyły mi się wszystkie odżywki do włosów. Może skuszę się na nią

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.