social media

Translate

czwartek, 14 lipca 2016

Avon, Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym












Od jakiegoś czasu panuje "moda" na oleje, konkretnie na olejowanie włosów. Również mnie dopadło, więc co rusz testuję nowości na moich włosach. Tym razem wybór padł na "Avon, Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym" czy wyszła z tego miłość dowiecie się czytając dalej.


Swego czasu zapach oleju agranowego kompletnie mi nie podchodził i omijałam wszystko co nim pachnące szerokim łukiem. Od jakiegoś czasu mój nos  pokochał ten zapach, a włosy pokochały jego dobroczynne działanie.


Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym, pro-witaminą B5 i witaminą E pomaga odżywić i wygładzić suche, zniszczone włosy. 

Odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów. 

Działanie: 
Zawiera olejek arganowy - rzadki składnik występujący tylko w południowo-zachodnim Maroku, znany z potężnych właściwości odżywczych. 93%* kobiet stwierdziło, że zaraz po użyciu preparatu ich włosy odzyskały blask i zdrowy wygląd.** 

Sposób użycia: 
Rozprowadź równomiernie dłonią na wilgotnych lub osuszonych ręcznikiem włosach. Układaj jak zwykle. 




"Olejek arganowy występujący tylko w południowo - zachodnim Maroko, używany w najlepszych profesjonalnych kosmetykach do pielęgnacji włosów, teraz w Avon! Odkryj moc Marokańskiego olejku arganowego, dzięki któremu odzyskasz 5 oznak zdrowych włosów:
- siła,
- natychmiastowy blask,
- kusząca miękkość,
- jedwabista gładkość,
- łatwość układania.
Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym daje niesamowite efekty-wystarczy tylko kilka kropli, a włosy staja się jedwabiste, miękkie i pełne blasku.


Moje włosy są cienkie i szybko się przetłuszczają. Końcówki włosów to resztki po wieloletnim rozjaśnianiu, które powoli znikają po moim podcinaniu ich. Wprawdzie nie rozdwajają się, ale lubię je mieć zabezpieczone czymś co chroni je i pomaga im w regeneracji.Bardzo lubię zapach tego olejku oraz to jak łatwo moje włosy rozczesują się już po 1-2 pompkach z olejkiem. Nie obciąża włosów, ale wygładza je idealnie <3
Chyba nie muszę pisać, że polecam, bo to oczywiste?
 
Przyznam szczerze, że do tego produktu podchodziłam sceptycznie. Lubię produkty od Avon i mam swoich ulubieńców, ale włosowych bałam się po kilku opiniach koleżanek, które dostały łupieżu po ich szamponach. Jak widać każdy jest inny i ma inne. Ja tym razem trafiłam na swojego ulubieńca i już któreś z kolei opakowanie dobija dna.
 Dla zaintersowanych skład:
Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Crambe Abyssinica Seed Oil, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Parfum, Ethylhexyl, Methohycinnamate, Phenoxyethanol, Capryl Glicol, Dimethiconol, Argania Spinosa Oil, Panthenyl Ethyl ether, Phytantriol,  Octocrylene, Tocopheryl Acetate, Zea  Mays Oil, Beta carotene,  Amyl Cinnamal, Coumarin, Geranio Butylpheny, Methylpropional, Linalool, Citronellol,  Hexyl cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone

Włosowe produkty od Avon znajdziecie tutaj, lub możecie napisać do mnie i zamówić u mnie, a paczka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w ciągu 48h :)

Znacie ten produkt, lubicie? Czym zabezpieczacie końcówki włosów?

12 komentarzy:

  1. Testowałam na swoich włosach i twarzy olejek arganiwy ale się nie polubiliśmy. U mnie natomiast świetnie się sprawdza kokosowy (mam z organique) bo mam suche włosy przez częste egzemy. Ale tak jak piszesz każdy jest inny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie umie się przekonać do kosmetyków na włosy z avonu. Używam L'oréal lub Schwarzkopf. olejki na włosy używam właśnie z Schwarzkopf Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty bys miala widziec jaki kawal wlosow sobie obcielam w zeszla sobote :P koncowki byly tak zniszczone ze az wstyd bylo tak chodzic :D a z Avonu uwielbiam serum na zniszczone kocowki bo cudownie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy też pokochały ten olejek, o czym zresztą pisałam na swoim blogu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji przetestować. Moje włosy szybko się przetłuszczają. Możesz coś polecić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby będę miałam możliwość, chętnie go zakupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się sprawdził ten olejek :) ale obecnie testuję jeszcze inne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się skończy mój z avonu to na pewno sięgnę po inny :) bo z działąnia tego jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olejek arganowy, rycyowy, migdałowy, a od jakiegoś czasu moim ulubieńcem jest olejek macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! Cudownie pachnie, jest bardzo wydajny i nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też je kupiłam w komplecie z maską z tej samej linii, ale ciągle czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.