social media

Translate

środa, 1 czerwca 2016

Primark, maj 2016



























Od jakiegoś czasu chodzą pogłoski, że do końca lata sklepy Primark mają zostać zamknięte w Holandii i Belgii. Nie jestem pewna czy to bankructwo jest na 100% pewne, ale skoro piszą o tym coraz częściej to jednak coś w tym musi być. Nie bardzo też chce mi się wierzyć w kryzys Primarkowy widząc tłumy ludzi za każdym razem kiedy tam jestem dlatego mam nadzieję, że to nie prawda. Zanim jednak zostanie potwierdzone to info zapraszam Was na przegląd tego co kupiłam niedawno w Primarku :)

W maju byłam w Primarku, aż trzy razy z mamą, ale tylko tym ostatnim razem udało mi się sfotografować zakupy nim rozeszły się po domu :P Wcześniej kupiłam kilka bardzo fajnych koszulek za 3e - w sam raz do pracy, ale również na co dzień.

Ostatnio mam jakiś kryzys stanikowy :P Brakuje mi porządnych i wygodnych biustonoszy. Ten jest całkiem niezły, więc dokupię inne kolory.

Maleństwo poprosiło mnie o staniki również dla Niej, więc się zgodziłam. Wprawdzie jest jeszcze na tyle mała, że nic nie rośnie tam jeszcze, ale skoro ma czuć się lepiej w luźnych sukienkach czy bluzeczkach (np. stąd) to czemu miałabym nie kupić?
Sukienka nie z Primarku, ale jest tak fajna i kupiona w tym samym dniu, więc postanowiłam Wam ją pokazać. 4,50e w C&A za tą i wiele innych sukienek, do wyboru do koloru. Nam spodobała się tylko ta.
Niedawno byliśmy na Komunii u syna znajomych i Maleństwo potrzebowało jakichś eleganckich bucików. Te są wygodne i cenowo też przystępne.
Za całe 3e (!) dałam za tą ciepłą bluzę :D W sam raz na chłodne dni, a wzór na na bluzie bardzo mi przypadł do gustu. Szkoda, że nie było większego wyboru, bo wzięłabym jeszcze jedną.
Okulary za euracza. W zasadzie nie wiem po co mi one, ale na szczęście mam dziecko, które chętnie je przygarnie gdybym jednak ich nie chciała :P
Uwielbiam skarpetki z Primarku! Wszystkie jakie mam pochodzą z tego sklepu. tym razem 7 par za 2e, więc wzięłam też dla siostry. Może teraz się nie przydadzą, ale jesienią na pewno, a w tej cenie nawet kolory jakieś takie ładniejsze mi się wydawały :D
Rękawice do mycia buzi. Mam swoją, którą uwielbiam i dzięki niej czuję, że moja twarz jest porządnie wyszorowana, ale siostra kiedyś prosiła mnie o kupno też dla Niej. 
Primarkowe waciki to również mój hit. 120 wacików za 0,75e - uwielbiam takie ceny! A waciki są naprawdę dobrej jakości i nie rozwarstwiają się jak nie jedne z droższych.


















Ostatnia rzecz to najlepszy zakup ostatnich miesięcy! Mięciutki i bardzo przyjemny kocyk za 3e :D Idealny do przykrycia się w chłodne dni kiedy leżymy na kanapie przed TV. Niestety był tylko jeden taki, bo chciałam kupić ich więcej. Spokojnie okryje się nim jedna osoba, ale i dwie mniejsze się zmieszczą. Uwielbiamy ten koc z Maleństwem.


A na koniec taka mała ciekawostka.
Primark – irlandzkie przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą detaliczną odzieży, należące do koncernu Associated British Foods. Na rodzimym rynku przedsiębiorstwo operuje pod nazwą Penneys.
W 2015 roku sieć Primark liczyła ponad 270 sklepów w dziewięciu krajach Europy: w Wielkiej Brytanii (161), Irlandii (38), Austrii, Belgii,Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech i Portugalii, a także w Stanach Zjednoczonych. Latem 2016 roku planowane jest otwarcie pierwszego sklepu we Włoszech.
Przedsiębiorstwo zostało założone w 1969 roku, a jego siedziba mieści się w Dublinie.
źródło
Lubicie Primark? 

16 komentarzy:

  1. Stopki najlepsze na świecie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że mają zamykać, ciekawe czy w UK też :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście przecież, że sklepy Primark mają zostać zamknięte w Holandii i Belgii ;)

      Usuń
  3. po prostu udane zakupy sukieneczka fajna a 7 par stopek za 2 e to grzech nie kupić ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Primarka, chociaz tak zadko tam bywam :( ale niedlugo robie tam nalot :D na pewno zaopatrze sie w skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe z tym co napisalas, ze sie maja wycofywac z NL. Dopiero co otworzyli sklep w Groningen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo nowych sklepów pootwierali, więc w sumie może to "chwyt marketingowy" tylko, żeby klientów zachęcić jeszcze bardziej do zakupów? Sama nie wiem - zobaczymy jak będzie ;)

      Usuń
  6. Szkoda, że w Polsce nie ma Primarku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ci dostępu do Primarka. Kocyk cudowny :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Primarku, ale mam strój kąpielowy stamtąd :D
    Ciekawa ta rękawica. I muszę kupić czarny stanik. Ostatnio miałam kupić biały i czarny to wyszłam ze sklepu z dwoma białymi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy, kocyk z pewnością mięciutki i milutki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam raz w primarku w berlinie i uważam że to świetny sklep! Pozdrawiam :)
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten sklep. Świetne okulary i bluza Gang.. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Miły kocyk, sama chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.