social media

Translate

wtorek, 21 czerwca 2016

Dresslink| Kolczyki, plecak oraz sukienka


Po trzech tygodniach od złożenia zamówienia dotarła do mnie paczka ze sklepu Dresslink. Zawartość paczki pokazuję Wam wraz z moją opinią, zapraszam na post.

Na początek sukienka. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jest wygodna i w sam raz do chodzenia na co dzień. Większość moich sukienek własnie taka jest, bo cenię sobie wygodę. Widziałam identyczne sukienki w cenie 3x droższej w butikach na fb czy na allegro, więc tym bardziej się opłaca kupić właśnie w sklepie Dresslink ;)Dostępne różne rozmiary i kolory. Ja wzięłam XXL i jak widzicie pasuje idealnie. 


 Drugą rzeczą zamówioną przeze mnie był plecak. Plecak zamówiłam z myślą o noszeniu go do pracy, albo na wycieczki rowerowe. Wcześniej miałam torebkę i zajechałam ją, więc plecak wydaje się być lepszą opcją. Zamki się nie zacinają, a plecak jest pakowny i dobrze wykonany.


 Ostatnią rzeczą są przeurocze kolczyki, które nadal są z darmową dostawą. W zależności pod jakim kątem na nie się patrzy mienią się kolorami w fajny sposób. Niby takie zwykłe, a jednak nie. Córcia jest nimi zauroczona, a mi bardzo się podobają. 
SUKIENKA / PLECAK / KOLCZYKI
Spośród osób, które poklikają w linki, odczekają minutę na stronach i napiszą w komentarzu ceny tych  rzeczy wylosuję jedną z Was i wyślę na swój koszt takie same kolczyki.
Komentarze z cenami opublikuję w weekend i wtedy wylosuję też komu wyślę kolczyki.

Dresslink Coupon code: 
DLblog5 == Get $5 off on once purchases of $59​

DLblog10 ==Get $10 off on once purchases of $99

8 komentarzy:

  1. Sukienka 5,77 $, plecak 5,34 $, kolczyki 1,30$

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jak juz wiesz zauroczyly kolczyki mam podobne ale nie mienia sie tyloma barwami :) sukienka super dobry sportowy styl tak jak lubie chociaz do niej tez zapewne pasuja szpilki.Plecak jak najbardziej jesli jezdzisz na rowerze

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki cudowne, oczywiście zostaję minutkę na stronach, ale nie bierz mnie pod uwagę w konkursie :) 5,77$, 5,34$, 1,30$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest ladna ale ja chyba jednak bym wolala bez tego szwu odcinajacego ;) ale kolor jest super(uwielbiam szarosci). Kolczykami to by sie pewnie moja cora zaopiekowala :P Ceny to: 5,43 euro, 5,02 euro i 1,22 euro :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie. Twoje włoski są cudne no i ogólnie uśmiech na twarzy - bardzo ładnie. Poklikałam oczywiście : ceny sukienki nie widać,bo już niedostępna, a plecaczek 5,34 i kolczyki też bezcenne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie raz robiłam zamówienia na dresslink i lubię tam zamawiać ;D Kliknęłam w linki i odczekałam chwilkę ;)
    Dziękuję za poklikanie u mnie w linki! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, stylowa modna sukienka do pracy. Myślę że z pewnością powinna znaleźć się w przedziale sukienek do 200 zł. Jeśli chodzi o inne modne sukienki czy krótkie spódniczki to polecam http://www.krakowiankasklep.pl/sukienki-do-pracy-cat-88.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.