social media

Translate

sobota, 25 czerwca 2016

Darmowa wysyłka w sklepie Dresslink

 W sklepie Dresslink praktycznie odkąd pamiętam jest zakładka z produktami na darmowej wysyłce i zawsze znajdują się tam ciekawe pozycje. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka z nich i zachęcić do zakupów.
Taki uroczy zestaw biżuterii powinna mieć każda z Nas. Dostępny w trzech różnych kolorach idealny na większe wyjście. Moim zdaniem niebieska wersja jest najładniejsza, ale reszcie też niczego nie brakuje.
Takie kolczyki pokazywałam Wam już w poprzednim poście, ale inne wersje kolorystyczne są równie interesujące co moja. I znów padło na niebieski jak widzicie - ostatnio to jeden z moich ulubionych kolorów :)

 Nietypowa bransoletka z sową to absolutny must have tego lata! Uwielbiam sowi motyw w biżuterii oraz na ubraniach, a Wy?
 Wprawdzie nie noszę pierścionków, ale ten wygląda imponująco. Niby taki zwykły, a jednak prezentuje się elegancko. Bardzo mi się podoba.
 Naszyjnik z listkiem doda każdej stylizacji wdzięku i szyku. To głównie dodatki sprawiają, że zwyczajna kreacja zamienia się w niebanalną stylizację. Łańcuszek delikatny, ale solidny - czego chcieć więcej?

Te i wiele, wiele innych przepięknych i czasem przezabawnych  rzeczy znajdziecie w sklepie Dresslink. Wiem, że wiele z Was ma problem ze złożeniem zamówienia w tym sklepie dlatego mam w planach zrobić na ten temat osobny post, są chętni?

Przypominam, że osoby klikające w linki i podające ceny w komentarzach są przeze mnie co jakiś czas nagrradzane drobnymi upominkami, dlatego zachęcam do tego :) Proszę również o odczekanie minuty na stronach. Z góry dziękuję :*



Na koniec mam dla czytelniczek bloga kupony zniżkowe:

DLblog5 == Get $5 off on once purchases of $59​
DLblog10 ==Get $10 off on once purchases of $99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.