social media

Translate

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nivea SZAMPON NAWILZAJACY Hydro Care // Ekstrakt z lilii wodnej i aloes + PLYNNA KERATYNA


Cześć :D
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam szampon nawilżający od Nivea, więc jeśli zastanawiałyście się kiedykolwiek nad tym szamponem to zapraszam na moją recenzję, która być może rozwieje Wasze wątpliwości.


Na początek opis produktu :

Opis produktu

Poczuj piękno Twoich włosów dzięki unikalnej formule, łączącej naturalne składniki i płynną keratynę, stanowiącą budulec włosa.

Lekka formuła z ekstraktem z lilii wodnej i aloesem:
- zapewnia głębokie nawilżenie bez obciążania włosów,
- łagodnie myje i pielęgnuje włosy,
- pozostawia włosy miękkie i gładkie w dotyku.



MOJA OPINIA:

Szampon już praktycznie zużyty, więc czas na opinię. Pachnie całkiem przyjemnie, wręcz polubiłam ten zapach. Konsystencja typowa dla szamponów, więc nie ma nad czym się rozpisywać. Pieni się bez najmniejszego problemu. Nie uczulił mnie, a włosy po użyciu są dobrze umyte i odświeżone. Duża pojemność (400ml), a mała cena również na duży plus. Opakowanie wygodne i nie zawiodłam się na nim ani razu. Hydro Care ma za zadanie nawilżyć włosy, ale szczerze powiem, że nie zauważyłam czy szampon ten nawilżył moje włosy czy nie. Bardziej zwracam na to uwagę używając odżywek, masek czy innych produktów do włosów niż szamponów - szampon mam być i tyle od niego oczekuję ;) Włosy myję co drugi dzień, maksymalnie co trzeci, więc nie stwierdzę też czy przedłużył świeżość moich włosów czy też nie.

Ogólnie polecam, bo nie jest to zły szampon, a marka Nivea jak najbardziej lubiana jest nie tylko przeze mnie :)

Wklejam skład na prośbę jednej z czytelniczek :)



Znacie ten szampon, jakie macie o nim opinię?














6 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś, dobrze oczyszczał, miło pachniał - dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kusi mnie to,co nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i dobrze wspominam :D
    Zapraszam ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys go kupilam i chyba go ze dwa razy uzylam i sama nie wiem czemu go schowalam :P lezy w szafce i chyba czeka na swoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka szamponów tej marki, ale tej wersji jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego akurat z Nivea jeszcze nie miałam. Ostatnio cierpię na suchość włosów przez ciągłe egzemy i jakoś żaden szampon nawilżający mi nie pomógł, więc jakoś ominąć je szerokim łukiem i używam innych które są idealne. Może kiedyś spróbuje

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.