social media

Translate

czwartek, 2 kwietnia 2015

Moi ulubieńcy kosmetyczni ostatnich miesięcy.

Drogie czytelniczki :)

Dzisiaj post o moich ulubieńcach ostatnich miesięcy. 
Wiem,że takie posty pojawiły się na większości blogów,ale moi ulubieńcy są moi i nieco się różnią od innych dlatego postanowiłam zrobić ten post u siebie. Mam nadzieję,ze Wam się spodoba.

Ulubieńcy mieli już swoje recenzje,więc odsyłam Was bezpośrednio do nich.

A oto ulubieńcy ostatnich miesięcy :



  • Lakiery do paznokci Fogan lubię za ich cenę,wytrzymałość i wybór kolorów. W TYM poście były pokazane na moich paznokciach dwa z nich,ale mam jeszcze kilka innych.


  •  Utrwalający spray do makijażu,Avon - nie jest to produkt codziennego użytku,ale daje mi poczucie pewności,że nic mi nie spłynie po twarzy,gdy wychodzę rano i wiem,że wrócę do domu późnym wieczorem ;)



  • Żel pod prysznic Pallmolive - pełna recenzja w TYM poście.







  • Żel do higieny intymnej Chilly - RECENZJA
















Szampon oraz odżywka do włosów Aussie - TU pisałam o paczce ambasadorkiej od LekkerInHetLeven



Tusz do rzęs - L'Oréal oraz Max Factor - nie umiałam zdecydować,który bardziej polubiłam - TU recenzja  L'Oréalowego tuszu ;)


Podkład L'Oréal - RECENZJA






Liquid eyeliner od Paris memories - świetny eyeliner <3


Action,Body Scrub with Seasalt ZEN FRESH - uwielbiam!

 Dezodorant CRYSTAL - więcej możecie o nim przeczytać TU

Kolejność pokazanych produktów nie ma znaczenie,tak mi się dodały zdjęcia,więc je zostawiłam w tej kolejności .
Zastanawiam się czy tego postu nie będę aktualizować co jakiś czas,jeśli dojdą jacyś nowi. Co myślicie ?

Znacie moich ulubieńców ? Jakich swoich byście mi poleciły ?

22 komentarze:

  1. Kapsułki Safira są moimi ulubionymi też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz tych ulubieńców!!! :D

    Ja mam micela z Biedronki, ale ostatnio denerwuje mnie fakt, że szczypie w oczy :( Zaciekawiły mnie te kapsułki z Safiry, micelka z Białego Jelenia i eyeliner, bo od dawna szukam jakiegoś dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel z Palmolive bardzo miło wspominam, a krem z Ziaji był moim letnim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie te kapsułki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam zadnego z Twoich ulubiencow ;) W Holandii nabylam kiedys fajne mazidlo do ciala, ktore zdecydowanie polecam, marka Kruidvat blueberry lychee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o których piszesz :) dawno ich nie miałam, a są świetne, więc dzięki za przypomnienie - w najbliższym czasie kupię sobie znów ;)

      Usuń
  6. Jakiś czas temu po przeczytaniu Twojej recenzji o utrwalaczu do makijażu z Avonu, kupiłam go i ... jestem z niego bardzo zadowolona :)
    A Ziaja i BeBeauty również są moimi ulubieńcami :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolorki lakierów :) żel pod prysznic również mój ulubiony :) a reszty niestety nie znam :) na pewno się skusze na ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty, niektóre znam, niektórych w ogóle nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten płyn micelarny z Biedronki, muszę się w końcu przejść po dużą butle. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się ten podkład z LOREAL'A :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się składa, że zupełnie nie znam Twoich ulubieńców :D Miałam jedynie okazję używać żelu Palmolive, ale średnio mnie do siebie przekonał...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często nie znam nic z ulubieńców,ani z denek ;)
      Uwielbiam ten żel :)
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Też mam ten sprey z Avonu i jestem zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.