social media

Translate

wtorek, 28 kwietnia 2015

Catrice,Podkład matujący All Matt Plus,020 Nude Beige






Dzisiejszy post poświęcony jest podkładowi Catrice, który kupiłam zachęcona pozytywną opinią byłej niani Maleństwa.  Jaka jest moja opinia okaże się w tym poście. 

Podkład matujący All Matt Plus

020 Nude Beige

Naturalne odcienie: nowy podkład All Matt Plus - Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w czterech odcieniach. Pojemność 30 ml.

Tak zapewnia Nas producent,a jak było w moim przypadku ?


























Zapomniałam zrobić zdjęcia podkładu od razu jak go kupiłam,dlatego teraźniejsze pozostawiają wiele do życzenia :/ Nie lubię robić zdjęć produktom zapakowanym tak,że widać ich zawartość ...

Przechodząc do mojej opinii muszę przyznać, że po pierwszym użyciu podkład miał iść dalej w świat.  Postanowiłam dać mu jednak drugą szansę i pozostał ze mną, ale raczej nie na zawsze. Wybierając kolor podkładu nie miałam kompletnie pojęcia czy trafię z kolorem, ale moim zdaniem jest bardzo naturalny i prawie go nie widać ;) Ten podkład ma za zadanie również zmatowić twarz co robi przez chwilę i później buzia znów delikatnie się świeci, a przecież nie powinna ... Nie używam pudru, więc wymagam od podkładu, abym po całym dniu w pracy nie świeciła się jak psu ... wiecie co ? ^^


Maź o której mowa znajduje się w eleganckim szklanym opakowaniu (jakie bardzo lubię w pokładach) z pompką, która póki co się nie zacina, więc jest szansa na to, że tak będzie do końca. Plusem jest to, że widzę jego zużycie ( Wy też :D ), więc raczej nie będzie niespodzianki i będę widziała kiedy dobije dna. Minusem jest to, że żebym była zadowolona z efektu muszę nałożyć go trochę więcej na twarz, ale nie zostawia przez to efektu maski. Ogólnie podsumowując to podkład jest dobry, ale czegoś mi w nim brakuje do nazwania go moim kolejnym ulubieńcem.
Jakiś czas temu pisałam Wam o moim ulubionym podkładzie marki L'Oreal i jeśli nie kupię nic nowego to wrócę znów do niego. Cenowo wygląda to tak, że w cenie L'Orealowego podkładu mam dwa Catrice, ale wolę jednak dołożyć te kilka euro więcej i mieć taki efekt jakiego oczekuję.

A Wy znacie kosmetyki marki Catrice ? Mam jeszcze korektor tej marki, ale zastanawiam się nad czymś jeszcze, więc co byście mi poleciły ?

14 komentarzy:

  1. Nie znam kosmetyków tej marki, rzadko używam podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię od Catrice z tej właśnie serii korektor. Jest idealny. Tego podkładu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam go w Hebe, ale kolory były strasznie ciem ne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Catrice lubię najbardziej cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się całkiem sprawdza, ale mam na razie kolor, który wymaga lekkiego opalenia się przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmę kojarzę, ale nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Catrice jeszcze podkładu nie miałam choć kusi mnie ten photo coś tam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto sprobowac wszystkiego ;) Dla mnie zawsze pozostanie ulubiencem, ale ciesze sie, ze napisalas szczerze swoja opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam go od ponad roku w odcieniu 010 i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś podkłady Catrice nigdy mnie nie kusiły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej marki nie znam, w ogóle bardzo rzadko używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej marki
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam ostatnio często o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.