social media

Translate

niedziela, 26 kwietnia 2015

Jak się ze mną skontaktować ?


Dzisiejszy post miał być zupełnie inny,ale co się odwlecze to nie uciecze,prawda ? :)

Z prawej strony bloga są kółeczka przez które możecie trafić na moje profile w innych portalach społecznościowych. Wiem z własnego doświadczenia,że nie zawsze zwraca się na to uwagę,więc postanowiłam Wam wyjść na przeciw :D





FACEBOOK - to chyba najszybszy sposób na znalezienie mnie :) Tam dodaję link do nowych postów,ale nie tylko. Tam się z Wami witam,życzę miłego dnia,dobrej nocy,ale też pytam Was o różne rzeczy :) Chciałabym kiedyś mieć z Wami taki świetny kontakt tutaj! :)

Jeśli jeszcze mnie nie "lubicie" to dajcie polubienie,żebyście nie przegapili żadnego wpisu ( zaznaczenie opcji "otrzymuj powiadomienia " bardzo to ułatwia ;)
Dla tych,którzy chcą dodaję również namiar na moje konto gdzie możecie wysłać mi zaproszenie do grona znajomych - KLIK. Nie zobaczycie tam moich prywatnych zdjęć,ale z kilkoma czytelniczkami "zaprzyjaźniłam" się wirtualnie i z jedną nawet się już spotkałam,bo mieszka w tym samym mieście co ja.




Kolejnym sposobem na kontakt ze mną jest poczta emailowa -  siostryzprzypadku@gmail.com. Zaglądam na nią przynajmniej raz dziennie,więc nie powinien mi żaden email od Was umknąć ;)
INSTAGRAM - W końcu się przekonałam i założyłam konto! Wszystko byłoby ok,gdyby nie to,że ciągle o tym koncie zapominam :D Prawdopodobnie konto jednak usunę,bo brakuje mi tam takiego kontaktu z Wami jaki mam na fb. Zapominam tam o oznaczeniach i szczerze to jakoś nie specjalnie mnie wciągnął instagramowy szał ;)

Google + - ma pewnie większość z Was,więc raczej nie muszę przedstawiać ;)




siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl - tu jesteście.  Moje miejsce w sieci dla Was :)


A skoro już tu jesteśmy to będzie mi bardzo miło,jeśli zaobserwujesz mój blog i będziesz się na nim udzielać. Każdy komentarz utwierdza mnie w tym,że jesteście tu ze mną i daje mi kopa do dalszego pisania :)

To by było na tyle miejsc,w których możecie mnie znaleźć.
A  tych co mieszkają w pobliżu Den Haag lub Voorburga zapraszam na spotkanie przy kawie,herbacie i ciastu ( czekoladowym najlepiej <3 )
Miłej niedzieli :*



15 komentarzy:

  1. Wszystko lubię i obserwuję prócz Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śledzę na bieżącą :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na G+ już Cię mam, teraz dopadłam twojego insta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście jestem na bieżąco, no może z wyjątkiem ostatniego tygodnia, ale wszystko nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka dni będzie podsumowanie miesiąca i tam będą linki do postów z całego miesiąca t sobie nadrobisz na spokojnie :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. A ja jestem na bieżąco :) Chociaż może kiedyś jakiś bliższy kontakt się przyda, kto wie :P A skąd jesteś? Może i nam uda się spotkać :D
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście napisałam w których miastach można mnie spotkać ;)

      Usuń
  6. rzadko bywam na Google +
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.