social media

Translate

środa, 7 stycznia 2015

Zakupy z Born Pretty Store

Witajcie :)
Dzisiaj pokaże Wam co zamówiłam na stronie BORN PRETTY STORE.
Zamówienie jest malutkie,ponieważ zamawiałam tam pierwszy raz i byłam ciekawa czy i kiedy paczuszka dojdzie. Zamówienie złożyłam 1.12.2014,a dziś jest 7.01.2015 więc miesiąc i tydzień . Trochę długo jak dla mnie,no ale paczka idzie z bardzo daleka,więc nie ma się co dziwić.
Jeśli jesteście ciekawi zawartości to zapraszam  dalej.









Gąbka do nakładania podkładu.

Nadal używam palców w tym celu,ale byłam ciekawa czy aplikacja gąbką jest tak wygodna jak wiele z blogerek  pisało. Jestem pewna,że pewnie o istnieniu gąbki zapomnę za miesiąc dlatego wybrałam najtańszą wersję :P
Za chwilę sprawdzę czy "rośnie" jak powinna po kontakcie z wodą :)








 Dwie  pary kolczyków typu wkrętki. Wiecie, (albo nie) że z Maleństwem mamy bzika na punkcie takich kolczyków,więc bez zastawienia kliknęłam te śliczne dwie pary.
Maleństwo już sobie zaklepało wieże Eiffla na jutro do szkoły :)






Lakier w formie naklejek - po mojemu to naklejki na paznokcie,ale z tego co wiem obie formy są poprawne :) Ponownie motyw wieży Eiffla. Jak skończę pisać post to je wypróbuję :)




A to taki mix 3 rzeczy za niecałego euracza :D Nie wiem co to te małe koła,ale może któraś z Was wie do czego służą,bo ja nie mam pomysłu ? :P





Jak widzicie zakupy niewielkie,ale mam nadzieje,że nie jesteście rozczarowane,bo ja jestem zadowolona . Za wszystko zapłaciłam $7,14   czyli €5,90  - niewiele jak na te kilka drobiazgów.
Z pewnością zamówię stamtąd coś jeszcze.Za przesyłkę nie płacimy nic bez względu na to co i za ile zamówimy !
Znacie ten sklep ? Napiszcie co o nim sądzicie :)

45 komentarzy:

  1. Kolczyki są super ( ja również mam bzika na ich punkcie ). Do nakładania podkładu również używam swoich paluszków :) A co do tych kółeczek, to wyglądają mi na ogniwka np do łańcuszka, ale mogę się mylić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardziej bzika na punkcie wiszących,prawda ? Tak mi coś w głowie świta :D
      Też tak pomyślałam,że są do łańcuszków,ale może nie tylko ;)
      Buziak :*

      Usuń
    2. Masz rację, uwielbiam te wiszące ( im dłuższe tym fajnijesze :) )

      Usuń
    3. Jednak z moją pamięcią nie jest najgorzej ;)

      Usuń
  2. Te kółeczka wyglądają mi na ozdoby do paznokci,które można wtopić np.w żel,ale pewności nie mam:) Dostałam taką gąbeczkę z konkursu,ale jakoś palcami czy pędzlem lepiej mi się nakłada podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co z tymi kółeczkami w końcu zrobię :P
      Na pewno palcami jest o wiele szybciej i wygodniej,ale czytałam,że gąbką jest dokładniej i trwalej - zobaczymy ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Te kółeczka wyglądają jak to: http://www.bornprettystore.com/150pcs-35mm-sell-mini-open-ring-design-stud-acrylic-nail-p-11792.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to na 99% te same :)
      Pewnie będą leżeć u mnie :/

      Usuń
  4. Kolczyki super ;) Ja kiedyś kupiłam gąbeczkę na ebay i też u mnie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam że ta gąbeczka będzie średnia, jak moja - oryginalna BB, ta od hani (Glam Sponge) czy ta z RT na pewno sa lepsze - ba są lepsze i pewnie kiedyś wypróbuję a swoją czasem do czegoś tam męczę za za twarda jest...
    a reszta piękna <3
    te kółeczka to pewnie do paznokci, bo widzę że to paczka lucky bag gdzie sa już naklejki wodne więc musi to być lucky bag paznokciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę umiała się tą obsługiwać i mi się spodoba ta metoda to zainwestuję w lepszą ;)
      I co ja mam teraz z tymi kółeczkami zrobić ? :P

      Usuń
    2. najprościej na mokry lakier nakleić ;)

      Usuń
  6. z tego wszystkiego te kolczyki wkrętki spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wybierasz się do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam gąbeczki z Primarktu, zapłaciłam za nią bodajże 2,50? i jestem z niej bardzo zadowolona, bo spełnia wszystkie swoje funkcje, a jak ładnie rozkłada mi podkład na skórze <3 Bomba, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jak byłam w Primarku to wytrzymałam 10 minut i wyszłam :P
      Tak się te Turczynki rozpychały,że mi się odechciało ;) Ale zerknę następnym razem :)

      Usuń
  9. Mam tą samą gąbeczkę :), z tym że ja zamawiałam na allegro :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje ? Pisałaś może coś o niej u siebie ? :)

      Usuń
  10. Mnie jakoś ten sklep nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy :) Kolczyki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej gąbeczki :) Jeśli chodzi o naklejki, to wyglądają fajnie, ale miałam jedne w takim samym opakowaniu i niestety przy nakładaniu marszczą się i ogólnie krótko się utrzymują, ale na jakąś imprezę to fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na dzień dzisiejszy mieszane uczucia do tych naklejek :P

      Usuń
  13. Faktycznie tanio Cie to wynioslo :) Skad ja znam akcje przygarniania kolczykow przez pociechy ;) Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz mi,że z wiekiem to minie ? Jeszcze trochę i zacznie mi ubrania podbierać ;)

      Usuń
  14. Gąbka jest bardzo bardzo przydatna w kwestii makijażu :) tylko należy ją mocno zmoczyć i dobrze odsączyć, robi się wtedy taka pulchna, fajna :) makijaż wygląda o niebo lepiej, wszystko wydaje się takie gładziutkie. Warto wypróbować. Ja również zaczęłam od jakiejś taniej za 10zł z allegro ale z czasem wypróbowałam oryginalnego Beauty Blendera i w sumie czuć różnicę między tą za dyszkę i tą za 80zł Najlepsza jednak jest z Real Techniques. Koszt około 30zł a jest dużo lepsza i dużo bardziej wytrzymała niż beauty blender :)

    Pozdrawiam!
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dokładne wytłumaczenie jak jej używać :)
      Jeśli będę miała wprawę choć trochę i nie rzucę jej w kąt za tydzień to zainwestuję w oryginalną wersję :)

      Usuń
  15. Naklejki na paznokcie wyglądają super, ciekawa jestem jak się sprawdzą. :)
    Ponad miesiąc jednak to długo, ale warto poczekać jeśli z niczym nam się nie śpieszy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj mam naklejki na paznokciach ^^ i mam mieszane uczucia do nich ;)
      Najlepiej zamawiać miesiąc wcześniej zanim coś chcemy mieć hahah :P Ja tam wolę mieć tu i teraz - nie lubię czekać :/

      Usuń
  16. Ja nie potrafię nakładać podkładu taką gąbeczką... wole paluchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluchami jest na pewno o wiele szybciej niż zabawą z gąbką ;)

      Usuń
  17. śliczne kolczyki! kiedyś uwielbiałam je i co chwilę kupowałam nowe. Teraz priorytety zmieniły się ;-) ;-)
    Korci mnie bardzo ten sklep, ale tam terze płacić kartą kredytową, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płacę przez PayPal :) A na te konto wpłacam ze swojego konta poprzez iDeal :)
      Jakby co to pytaj przez fb,albo mejla ;)

      Usuń
  18. naklejki na pazurki są poprostu boskie!! też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj dłużej - zamów już dziś ;)
      Za takie ceny naprawdę się opłaca !

      Usuń
  19. Nie mogę się doczekać posta w pazurkami z tymi naklejkami. Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Naklejki na pazurki przepiękne! Szybko pokazuj je w użyciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki wieże Eiffela cudne. A te kółeczka kojarzą mi się z takimi do łączenia bransoletek albo wisiorków, gdy jedno kółeczko pęknie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.