social media

Translate

niedziela, 18 stycznia 2015

Setny post na blogu oraz podsumowanie półrocznego blogowania





















Cześć !

Dzisiejszy post jest setnym postem na tym blogu,więc przy okazji chciałabym zrobić małe podsumowanie blogowania.

Nie wiem czy wiecie,ale za kilka dni minie 6 miesięcy odkąd założyłam z siostrą Siostry z przypadku,przyjaciółki z wyboru ! Ten czas minął mi bardzo szybko i jestem pod wrażeniem,że tym razem czuję jak wkręciłam się w blogowanie całą sobą :)
Wcześniej prowadziłam już kilka blogów,ale zazwyczaj usuwałam je po miesiącu ... Tym razem zaparłam się i chciałabym blogować tak długo jak się da,bo naprawdę polubiłam pisanie i wiem,że jest kilka osób,które polubiło czytanie mnie :)
Pewnie zauważyliście już zmiany na blogu ? Niedługo pojawi się również nowy nagłówek,za jakiś czas nastąpi zmiana nazwy bloga i być może przeniosę się na coś "swojego". Jeszcze nie wiem dokładnie kiedy,ale mam nadzieję,że Wam się będzie podobać :)

Obecnie obserwuje mnie 171 osób :
 Większość z obserwatorów przybyła do mnie dzięki grupom na fb w których jestem zapisana,dzięki fanpejdżowi,który prowadzę oraz dzięki konkursom,które organizuję co jakiś czas. Żaden obserwator nie pochodzi dzięki "obserwacji za obserwację",bo szczerze mnie to nie bawi ;)
Zapraszam na podsumowanie ostatnich sześciu miesięcy .

Popularne posty :

Najpopularniejsze posty w ciągu mojego sześciomiesięcznego blogowania to :

Konkurs!Konkurs!Konkurs!Konkurs!Konkurs!Konkurs!
Kąpiel rozjaśniająca dla włosów - ten post jest bardzo lubiany przez Was i często do niego wracacie!
Konkurs na baner - obecnie trwa jeszcze ;)
Projekt śmieci - tz. denko października :D - nie wiem co akurat w tych pustakach było najfajniejszego :P
*Moje ulubione aplikacje na telefon - cieszę się,że Wam się spodobał ten post
TAG: Alfabet Kobiety-odpowiedź na nominację - pierwszy mój TAG i najbardziej przez was lubiany.
Wyniki rozdania z Made by Jasta

Jak widzicie najbardziej lubicie konkursy :D
Mam nadzieję,że w następnym takim podsumowaniu znajdą się recenzje kosmetyków,a nie same "luźne" posty i konkursowe.


Blog został wyświetlony tyle razy :






To tylko liczby,wiem,ale są
dla mnie ważne ( nie najważniejsze ) Jedni zwracają na nie uwagę - inni nie.

Gaduły moje :



Nie mogło zabraknąć podziękowania dla rozgadanych czytelników - tych "widzę",że są ze mną,choć wiem,że jest też sporo cichych czytelników.
Dziękuję Wam za każdą obserwację,lajka,komentarz czy wiadomość - dzięki temu wiem,że nie piszę tylko dla siebie!
Życzę sobie więcej lepszych postów i kolejnych wspaniałych czytelników,a Wam życzę miłego czytania moich wypocin ;)
Dziękuję za to,że jesteście ! ♥♥♥ 

Pozdrawiam Was serdecznie,
Wasza Magdalena :)



32 komentarze:

  1. Bądź z nami jak najdłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratulacje i spełnienia blogowych marzeń ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ja na blogsferze już od 3,5 lat ♥ Przepiękne tulipany ! uwielbiam ! < 3

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ < 3

    Pozdrawiam Życzę Miłej Niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW ! Kawał czasu ! :)
      Tulipany dostałam od mojego mężczyzny,bez okazji :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ja jestem ciachacz taki :D wszystkiego naj naj Kochana M. Nasza :** wielu blogowych sukcesow. U mnie rok niedlugo minie i nie wiem, kiedy to zlecialo wszystko.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogólnie zeszły rok zleciał wyjątkowo za szybko ;)
      Buziaki mój Ty cichaczu :*

      Usuń
  6. Gratuluję 100 posta i życzę Ci abyś miała czas i chęci aby zostać z nami jak najdłużej. Uwielbiam Ciebie i Twój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Kochana :) Więcej takich jubileuszy i świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tak dalej :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj blogowanie wciąga i to jak cholera :D
    kolejnych sukcesów Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To już pół roku ? Gratuluję:)))
    ps mnie też nie bawi "obserwacja za obserwację" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie pół roku minie za kilka dni ;)
      Szkoda,że tak wiele osób to "bawi" ...

      Usuń
  12. Gratuluje Kochana i zycze, zeby pisanie zawsze sprawialo Ci przyjemnosc :)
    Co do zmiany nazwy bloga, ja bym chyba jednak nie zmieniala, gdyz wiekszosc kojarzy Cie wlasnie z ta nazwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić przekierowanie,a czytelnicy się przyzwyczają prędzej czy później ;)
      Nazwa nie pasuje kompletnie do tematyki bloga i ogólnie jakoś mi przestała pasować ...

      Usuń
  13. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkich dużych cyferek na blogu i oby się powiększały. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.