social media

Translate

czwartek, 22 stycznia 2015

Wyniki konkursu na baner


Witajcie :)

Przyszła pora ogłosić wyniki z konkursu na baner - wszystkie szczegóły konkursu znajdziecie TUTAJ

Przyznam szczerze,że ciężko było,ale z małą pomocą dwóch zupełnie dla Was obcych osób wybrałam w końcu,ale zanim powiem czyj nagłówek pojawi się na moim blogu chciałabym Wam zaprezentować prace,które zostały mi wysłane .

PROPOZYCJE MONIKI Ł. :

















Propozycje od Mika M Skezjablog :


Propozycje od Małgorzaty A. :





Propozycje od Dariusza M. :




Propozycje od Anitt W. :









Propozycje od Agnieszki W. :



Nie napiszę Wam czyje prace podobały mi się mniej,a czyje bardziej,bo nie chcę nikomu zrobić przykrości. Każda z propozycji była ciekawa,ale ta jedna jedyna miałam to "coś" co mi się spodobało.
Mam nadzieję,że i Wam spodobał się baner,który wybrałam.
A wybrałam 
propozycje od Moniki Ł. :


Gratulacje kochana! Czekam na Twój adres do wysyłki.
Podoba Wam się ten baner czy wybrałybyście inny ?

P.S. A jutro zapraszam Was na kolejny konkurs!
Dobrej nocy :*

17 komentarzy:

  1. Baner bardzo ładny, Monika się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się inne i nie chodzi mi o banery Dariusza M., ale to moje wyłącznie zdanie...Poza tym nie mój blog i to Tobie ma się podobać ...;) Buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne banery, większość to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny choć ja typowałam inny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny wybralas. Jednak zaden nie jest w moim guscie i u mnie by sie nie pojawily takie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sam przykuł moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Monice. Baner naprawdę jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś zdecydowanie najładniejszy moim zdaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są, trudno wybór ;) Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym nie umiała zdecydować który wybrać :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Najwazniejsze, zebys Ty byla zadowolona Kochana :) Propozycje ogolnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo trudny wybór, ale ten który wybrałaś bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny baner. Gratuluję zwyciężczyni. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.