social media

Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Chciejlista - nie kosmetyczna 2015


W końcu się zebrałam i moja chciejlista zabłyśnie na blogu po raz drugi :D

Wcześniejsza była mało przemyślana,kilka z chciejst spełniłam,a kilku nie i pewnie nie spełnię,bo mam taki zapas kosmetyków,że do wakacji nie wykończę pewnie :P
Tym razem lista nie będzie typowo kosmetyczna,bardziej mam w planach zakup nowych mebli niż kolejne kosmetyki,które oddam/sprzedam/wyrzucę ...




Te osoby,które śledzą mój fanpage wiedzą,że od dłuższego czasu czekamy na nowe mieszkanie,jedno już nawet byliśmy oglądać. Te w którym mieszkamy nie jest najgorsze,ale to mieszkanie wynajmujemy i płacimy bardzo dużo za wynajem ( nie mamy możliwości dofinansowania :/ ),a jednak co mieszkanie z urzędu to z urzędu,nie ?
No i na obecnym mieszkaniu mamy malutkie wc z prysznicem,więc nie zawsze to wygodne - szczególnie rano jak szykujemy się do wyjścia w jednym czasie. Pokój Maleństwa również jest bardzo mały ... 
Ale wracając do tematu - mamy nadzieję,że w tym roku już dostaniemy mieszkanie,wyremontujemy je sobie tak jak chcemy i umeblujemy inaczej niż dotychczas,więc i część mebli będzie wymieniona na nowe - stąd lista z meblami ;)
Na pocieszenie dodam,że kosmetyczne chciejstwa też będą,ale raczej nie w tym poście :P











KLIK                                                                                       KLIK

Łóżko dla Maleństwa. Teraz ma piętrowe,ale obiecaliśmy Jej kupno  nowego. Jeszcze się nie zdecydowała,które chce - nie wiemy jakiej wielkości będzie Jej pokój,więc do wyboru ma piętrowe i normalne ;) Z jednej strony wolałabym znów piętrowe,bo jest w nim szafa i biurko co na pewno w sypialni się przyda i zaoszczędzimy sporo miejsca,z drugiej strony zwykłe łóżko z piękną pościelą będzie się pięknie prezentować w królestwie Naszej Księżniczki :)
* Skoro nowe łóżko to i nowa pościel - jeśli Maleństwo zdania nie zmieni to wybierzemy którąś z  tej strony KLIK,większość innych dodatków zostanie przeniesiona zapewne z obecnego pokoju ewentualnie również Ikea Nam pomoże w doborze ;) Kilka zabawek/ubrań zostanie poddana ostrej selekcji,więc sporo rzeczy poleci do sklepu z drugiej ręki gdzie zazwyczaj oddajemy rzeczy po Maleństwie ( wcześniej oddawałam "koleżankom",które miały młodsze dzieci od mojego i bardzo ich potrzebowały,dopóki nie dowiedziałam się,że je sprzedają ... )
* Nadal zastanawiam się gdzie/w czym Maleństwo będzie przechowywać książki,ma ich bardzo dużo,bo większość ma podwójną ( w sensie po polsku i po holendersku ) 
Nie chcę ich nigdzie chować,wolałabym żeby były na jakiejś półce przy biurku,które prawdopodobnie będzie wyglądało tak - KLIK










Szafa :D Obecnie Młoda ma komodę w której już nie mieszczą się Jej ubrania. Długo szukałam szafy dla dziecka,żeby nie była różowa,bo chciałabym,abym nie musiała kupować za rok nowej,a dziecko rośnie i zmienia swoje upodobania co chwilę. Jeśli kupię tą szafę to dokupię do niej lustro TAKIE albo TAKIE,a do ozdoby drzwi wybiorę coś z tych naklejek KLIK,chyba że znajdę gdzieś ładniejsze :D 

Pomysł z ozdobą szafy zgapiony od Naszej ukochanej byłej opiekunki Maleństwa :) Buziaki Renata <3 KLIK - m.in.o najlepszej opiekunce  na świecie :D


Większość mebli będzie w kolorze białym,a dodatki w kolorze niebieskim tak wybrało Maleństwo i tak Nam również pasuje ze względu na to,iż z takimi meblami dziecko "wytrzyma"
 dłużej niż z typowo dziecięcymi.






 Podwójne łóżko piętrowe :D Tak,tak moi drodzy - łóżko dla Nas !
Zawsze marzyłam o piętrowym łóżku,a gdy zobaczyłam te w Ikea od razu się zakochałam,więc prawdopodobnie po umeblowaniu pokoju Maleństwa weźmiemy się za Naszą sypialnię :) 
Pod łóżkiem jeszcze nie wiem co postawimy mamy do wyboru :
akwarium ( 300 litrów ;),
kanapę z lampką do czytania,
biurko z laptopem,żebym mogła z Wami klikać,
komoda,
puste miejsce
Zdamy się na intuicję jak już łóżko będzie stało :)

 KLIK


Jak łóżko to i szafa,nie ?
Nie jestem jeszcze pewna czy wybierzemy konkretnie tę szafę,ale w podobnym stylu na pewno. Widziałam jeszcze kilka innych ciekawych i pojemnych szaf,w sklepach stacjonarnych,a zdjęć nie zrobiłam :( 
Na pewno chcę dużą szafę na moje i chłopa ubrania,podział równy będzie jak zawsze - 3/4 szafy mojej reszta chłopa :P





Nie mogło zabraknąć toaletki do której wzdycham wraz z Maleństwem od dawna. Chłop jako Mikołaj obiecał,że na nowym mieszkaniu znajdziemy miejsce dla niej. Nie do końca jestem pewna czy kupię toaletkę akurat w Ikea,bo wydaje mi się,że gdzieś widziałam tańszą. Nawet jeśli nie to kupię jakiś fajny stół+lustro i powinno wyjść taniej ;)

Ominęłam kuchnię i łazienkę,bo te części zazwyczaj są umeblowane,a dodatki dobiorę,bo teraz to ja mogę sobie wyobrażać tylko jakbym chciała,żeby te pomieszczenia wyglądały - jeśli kuchnia będzie duża to tam zrobimy jadalnię,jeśli nie to znów kawałek salonu będzie wykorzystany w tym celu.
Co do salonu to mamy całkiem nowe meble i nie będę ich wymieniać,bo są w dobrym stanie i pasują do Naszej wielkiej kanapy ;)

Jeśli Nasze marzenie się spełni i uda Nam się dostać mieszkanie typu 3 pokoje plus salon to jeden z pokoi będzie garderobą,ewentualnie pokojem gościnnym w czasie gdy odwiedza Nas rodzina z Polski/Niemiec.
Nie twierdzę,że kupię wszystko w ciągu jednego miesiąca,bo tak na pewno nie będzie. 
Nie twierdzę również,że kupię te wszystkie meble na 100%,bo może znajdę gdzieś jeszcze tańsze lub ładniejsze meble. Póki co nie brakuje Nam niczego,więc bez sensu byłoby teraz wymieniać meble,skoro większość jest nowa/w b.dobrym stanie :)
Wbrew pzoorom ten post nie był tak łatwy jak mi się wydawało,dlatego kosmetyczne chciejstwa ( jakieś mam,nie mówię,że nie :P ) pokażę kiedy indziej.
Co Wam się najbardziej spodobało ?
A może coś Wam całkiem nie przypadło do gustu?




P.S. Wiem,wiem mam ostatnio jakąś fazę na meble w kolorze białym i muszę coś z robić z  drewnianymi meblami  ( albo w takim kolorze ;)

25 komentarzy:

  1. Niech Ci się wszystkie spełnią. :) Toaletka też mi się marzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Obyś i Ty spełniła swoje zachcianki :)

      Usuń
  2. Super.. też mi się marzy toaletka, ale zwyczajnie nie mam na nią miejsca... ;) Wszystko piękne i widzę przemyślane. Mam nadzieję, że Twoje wymarzone mebelki staną w Twoim domu...życzę Ci tego z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą stać na pewno tylko nie wiem jeszcze kiedy,a to jest najbardziej wkurzające ;)

      Usuń
  3. Wybrałaś dokładnie tą samą toaletkę, która i mi się marzyła :)
    Niestety mam na nią za mało miejsca w mieszkaniu, no chyba, że postawię ją w kuchni, która jako jedyna ma jeszcze nieco niezabudowanej przestrzeni :P
    Dobrze się zastanówcie nad tym piętrowym łóżkiem z Ikei (dla dorosłych), bo jak dla mnie bardzo niestabilne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta toaletka to marzenie wielu z Nas :P
      Nie wiem jak Ty,ale ja mam w kuchni najlepsze światło,więc może to nie taki głupi pomysł ;)
      Widziałam to łóżko "na żywo" - nawet w nim leżałam i wydaje mi się,że nie jest tak bardzo niestabilne jak wygląda. Zanim kupię je to na pewno poczytam opinie innych ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciężko było ją zrobić ;) Taki wybór na rynku,że głowa mała :)

      Usuń
  5. Łóżko dla księżniczki piękne, jako dziecko zawsze o takim marzyłam :), a co do toaletki to lepiej zrobić coś podobnego u stolarza będzie tańsze, więcej rzeczy pomieści i na pewno lepsze jakościowo :), albo tak jak mówisz zwykła szafka/biurko i dobrane do tego lustro :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam parcie na oryginalną wersję toaletki,ale później mój facet powiedział,że zrobi mi lepszą,żebym miała miejsce na kosmetyki i stwierdziłam,że tak będzie lepiej :)

      Usuń
  6. To białe łóżko i toaletka są wspaniałe :) Mi samej marzy się wystrój w takim stylu
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam,że tyle osób ma podobny gust do mojego ;)

      Usuń
  7. ah.. też mi się marzy taka piękna toaletka, ale miejsca brak.. może w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj zrobić przemeblowanie w domu i miejsce się znajdzie ? :D

      Usuń
  8. Jestem ciekawa na ilu blogach to dzisiaj dodałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka pojemna szafa i toaletka również mi się marzą :) Trzymam kciuki za Wasze nowe mieszkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki żebyście spełnili to mieszkaniowe marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3mam zatem kciuki, zeby jak najszybciej udalo Wam sie zmienic mieszkanie :) Poza tym, zycze, zebyscie umeblowali je sobie wedlug marzen :) Bardzo fajna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, do toaletki też sama wzdycham od dłuższego czasu. :)
    Wszystkie meble wybrałaś w moim typie Kochana, super.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marze o tej toaletce, może kiedyś się pojawi u mnie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.