social media

Translate

sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie stycznia 2015


I kolejny miesiąc minął tak szybko ! Dopiero były święta i Sylwester,a dziś ostatni dzień stycznia. Czy tylko mi mija czas tak szybko ? A skoro koniec miesiąca to i podsumowanie go musi być ;)
Zapraszam do nadrobienia zaległości ( jeśli je macie ;)


 Konkurs na baner 

 Podsumowanie grudnia 2014

 Wygrana Power Protein

  Chciejlista - nie kosmetyczna

 Zakupy z Born Pretty Store

 Jaki był dla mnie rok 2014 - TAG

 Denko grudzień 2014

 L`biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka `Keratyna + jedwab od ETNOBAZA

 BIOVAX Intensywnie Regenerujący SZAMPON KERATYNA + JEDWAB 200ml od ETNOBAZAR

 Setny post na blogu oraz podsumowanie półrocznego blogowania

 Podkład L'OREAL TRUE MATCH

 Liquid eyeliner od Paris memories

14 komentarzy:

  1. Zaległości nie miałam, ale jeżeli chodzi o ulubiony post to chyba byłby to TAG Jaki był dla mnie rok 2014 :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dlatego,że bardzo przyjemnie mi się go pisało :)

      Usuń
  2. Mam dwa zaległe posty i już lecę je czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj akurat wszystko nadrabiałam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Leci ten czas nie ubłagalnie szybko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą przyczytałam "Zakupy z Born Little Store" , bardzo mi się ten post spodobał, piękne rzeczy ma ten sklep:)
    oczywiście obserwuję, czekam na recenzję czegoś do włosów:)

    nomadiccabbage.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo w tym miesiącu postów było :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.