social media

Translate

piątek, 12 sierpnia 2016

Efektima, Coconut miracle, masło do ciała, intensywnie pielęgnujące




























Efektima zaskakuje mnie z każdym kolejnym poznanym produktem. Jakiś czas temu opisałam niezastawioną tego lata mgiełkę pudrowo matująca, którą byłam zachwycona. Czy i tym razem jestem zadowolona dowiecie się czytając post.
O mgiełce wspominałam tutaj i cały czas towarzyszy mi ona w upalne dni. Jestem zdziwiona, że pomimo tylu psiknięć mgiełki zostało mi jeszcze bardzo dużo. Uwielbiam takie niekończące się zbyt szybko produkty.


 Posiadam mini wersję masełka 50ml i gdyby nie fakt, iż produkt jest bardzo wydajny nie byłabym w stanie zrecenzjować takiego malucha. W tym przypadku zrobiłam wyjątek od reguły i postanowiłam opisać produkt jako pełną recenzję. To masełko musiało zostać tu opisane i przedstawione ;)
 

 Luksusowe masło do ciała z olejkiem kokosowym uznawanym często za „olej piękności”. Zalecane szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkiem jojoba znakomicie wpływa na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. Przy systematycznym stosowaniu skóra wygląda na wygładzoną, odpowiednio nawilżoną i zadbaną.

 Ulubieńcy kokosowych kosmetyków będą w niebie czując zapach tego masła. Ja uwielbiam zapach kokosu i mogłabym go czuć w większości kosmetyków jakich używam. Co mam więcej napisać skoro lubię takie słodkie zapachy, a ten trzeba po prostu poczuć, bo opisać się go nie da.
 Wygląd masła skojarzył mi się z lodami straciatella, które też bardzo lubię. Czym są brązowe drobinki? To olej jojoba dzięki któremu masło jest jeszcze bardziej nawilżające. Czuć te drobinki dosłownie przez moment, bo już po chwili rozpuszczają się i wchłaniają wraz z resztą masła. Po wchłonięciu ciało jest aksamitne, nawilżone i pięknie pachnące.
Opakowanie to plastikowy słoiczek z metalową nakrętką, które sprawdza się bardzo dobrze i jestem pewna, że produkt zużyję do samego końca bez problemu. Konsystencja zbita, gęsta, ale nie sprawia to kłopotu w nabieraniu masła i smarowaniu nim. Wydajność powalająca jak na tak małą pojemność, także jestem pewna, że pełnowymiarowe opakowanie starczy na bardzo bardzo długo.
 Tutaj sprawdź ceny produktów Efektima. Myślę, że taka cena za dobre masło do ciała jest odpowiednia i jak tylko skończę to opakowanie zamówię pełnowymiarowe. 
 SKŁAD: 
AQUA, GLYCERYL STEARATE, COCOS NUCIFERA OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER, PEG-100 STEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, LACTOSE, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, SUCROSE, BENZOIC ACID, CYCLOHEXASILOXANE, ZEA MAYS STARCH, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL BENZOATE, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, JOJOBA OIL, CI 77491, CI 77492, CI 77499, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, TOCOPHEROL
Przyznam szczerze, że nie przepadałam wcześniej za masłami do ciała - od teraz zmieniam zdanie. Odkąd pamiętam po depilacji nóg używałam zwykłej oliwki, aby moje nogi nie były suche, bo zwykłe balsamy nie wystarczały mi.  Brakowało mi  jednak w oliwce ładnego zapachu do dobrego nawilżenia, a tu mam i jedno i drugie. Warto zaglądać na facebookową stronę Efektimy ponieważ powiadamiają tam o promocjach oraz organizują bardzo fajne konkursy. 


Używasz masła do ciała? Znasz produkty marki Efektima?

18 komentarzy:

  1. Z chęcią odwiedzę ich facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kokosowe kosmetyki i narobilas mi ochote na to maslo :D jak zuzyje wszystkie masla od mojej siostry to na pewno sie skusze na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie na te masło, może będzie w sam raz na moje suche nogi po goleniu. Używam zawsze oliwki ale tak jak pisałaś nie ma ona intensywnego zapachu jak w przypadku masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym przetestowała na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseł często używam zimą, ale tego nie miałam. Uwielbiam kokosowy zapach, więc na pewno go kiedyś wypróbuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi kosmetykami nie miałam nigdy do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam maseł do ciała, ale Efektimy nie miałam okazji poznać. Zapachy kokosowe lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze nie na temat, ale uwielbiam twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. T masło kokosowe chętnie wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba już czuję ten zapach... kocham kosmetyki, które intensywnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych kosmetyków, ale cudowne zdjęcia ;) I te tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię masełka do ciała, ale o tym jeszcze nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JUż któraś kobietka do których mam zaufanie bezgraniczne, zachwala to masełko :) Chyba jednak je muszę nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Efektimy znam niewiele produktów... Jednak bardzo lubię np. maskę do twarzy 3w1.
    Także lubię zapach kokosa, więc może się skuszę na to masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię masła do ciała ;) zapach kokosu skutecznie mnie zachęcił, ale nie wiem gdzie blisko mnie mogę je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest najlepsze masło na świecie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.