social media

Translate

sobota, 27 sierpnia 2016

CNDirect & Dresslink, Sukienka, Koszulka+spódniczka, plecak oraz bluza.


 Cześć :)

Dzisiaj pokażę zamówienia zrobione dwa i trzy tygodnie temu, a które dotarły do mnie wczoraj, więc jeśli ciekawi Cię co zamówiłam zapraszam na dalszy post.



Jak już pewnie zdążyłaś zauważyć Maleństwo to mała strojnisia i lubi sukienki tak więc i tym razem nie mogło jej zabraknąć w zamówieniu. Dla odmiany spódniczka z koszulką, bo choć nowa szafa na nie stoi to odrobina miejsca się tam przyda. Sukienka oraz komplet koszulka+spódniczka pasują na Maleństwo idealnie. Zamówiłam rozmiary 130cm.
Nie zapomniałam tym razem o sobie i zamówiłam dla siebie bluzę z małpkowymi emotikonkami i stwierdzam, że bluza jest na tyle fajna, że chcę jeszcze w innym kolorze. Jest z fajnego materiału - nie jest śliska bardzo, ale to też nie bawełna. Zamówiłam rozmiar XL i byłam pewna, że będzie  na mnie "na styk", ale wyjątkowo jest luźna, więc gdybym wzięła rozmiar mniejszą też pasowałaby bez problemu.
Ostatnią rzeczą jest plecak w sowi motyw, który przypadł do gustu córce. Stwierdziła, że za miesiąc kończy 8 lat i plecak z motywem Krainy Lodu jest już za dziecinny dla Niej... Chyba mi się dziecko starzeje :P
Oba zamówienia jak najbardziej na plus. Szybka dostawa, dobra jakość i ceny nie wygórowane - polecam!


CNDirect -> Plecak w sowy & Sukienka

Nie wiesz jak zrobić zakupy w tych sklepach? W takim razie zapraszam na ten wpis -> KLIK

Napisz co najbardziej wpadło Ci w oko i czy już coś zamawiałaś z tych sklepów :)












24 komentarze:

  1. Mała modelka - ślicznie w tym kapeluszu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudonie twoja slicznotka wyglada <3 Bardzo podoba mi sie komplecik ;) sukienusia tez oczywiscie bardzo ladna, a plecak w sowki uroczy :) ale ta bluza w malpki wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie :* ta bluzka z napisem Love i do tego spódniczka och... brak słów. Modelka zadowolona może ruszać do szkoły póki jeszcze pogoda ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ona jest taka słodka,że oderwać wzroku nie można! mała księżniczka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka modeleczka! Mam taki sam plecak, ale brązowy, gładki i jest super:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowną masz modeleczkę. Bardzo mi się podoba teraz motyw kwiatowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw w kwiaty jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale czadowa modelka :) tak z ciekawości ile ma wzrostu? to tak w ramach orientacji rozmiarowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity post. Warto tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy, plecak uroczy. No i modelka - prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana świetne zamówienie, poklikałąm - 8,40$,

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna modelka :) Właściwie to te wszystkie rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki :) Jak byś miała czas i ochotę to zapraszam do siebie na Jesienną inspirację http://szymkowerobotki.blogspot.ie/p/romwe-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale przeurocza księżniczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za modeleczka!
    Jest bardzo podobna do Ciebie :)
    Super ciuszki :) Poklikane wszystko :)

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.