social media

Translate

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Siostry na zakupach .

Dzisiaj nie będzie kosmetycznie , dzisiaj będzie ubraniowo ! ^,^
Wczoraj moja kochana siostra Madzia zabrała mnie na zakupy do sklepu w którym jeszcze nie byłam. Decyzja o niedzielnym zakupowym "szaleństwie" była bardzo spontaniczna, siedziałyśmy sobie spokojnie,aż tu nagle moja siostra powiedziała,że zbieramy się i wychodzimy na spacer. Ubrałyśmy siebie i dzieciaki w kilka minut i wyszłyśmy z domu.

Oczywiście nie zapomniałyśmy zabrać ze sobą zaskórniaków,które trzymałam na specjalną okazję :D No i tak wyszłyśmy z zamysłem pójścia gdziekolwiek,ale jak się okazało w głowie Magdaleny siedział już pomysł,że jedziemy do Zoetermeer. Wsiadłyśmy w tramwaj i po 30 minutach byłyśmy na miejscu :D Gdy weszłyśmy do tego sklepu od razu poczułam,że pokocham ten sklep z całego serca <3 ! Te piękne ubrania krzyczały do Nas "Kup mnie ! Kup mnie!" :P No to zaczęłyśmy przebierać w szmatkach i wybierać co kupimy, na Nasze szczęście Maleństwo nie marudziło,a Młody przespał te kilka godzin,które tam spędziłyśmy :)
P.S. M.już kiedyś pisała o zakupach w Primarku TU .
A oto co kupiłyśmy :



7 par skarpet za 3 ? No jak nie kupiłyśmy jak kupiłyśmy :P Nawet dwie paczki,żeby każda z Nas miała po parze skarpet na każdy dzień tygodnia ;>




Koszulki za 
3 i €4 :)










Sza
l dla taty Maleństwa za całego euracza ,przceniony z €5 (nie wiemy jeszcze czy mu się spodoba,ale mamy nadzieję,że tak!)


M.wybrała sobie śliczny czarny sweterek za 
€3. Na zdjęciach wyszedł zwyczajnie,ale zapewniam,że jest bardzo ładny. 



Trampki,które wpadły mi w oko od razu jak zobaczyłam obuwie. Moja siostra ma takie tylko,że w kolorze czarnym i bardzo je chwali ,więc i ja się skusiłam ;) Cena to 
€4.
Nie mogło zabraknąć majtek :P Za sztukę €1,50.
Póki co toczymy walkę o te z wieżą Eiffla,niestety była ostatnia para ...
 

W taką fajną papierową torbę miły pan zapakował Nasze zakupy.





Za wszystko zapłaciłyśmy €25,więc wydaje Nam się,że mało jak na tyle rzeczy :D 







Po zakupach udałyśmy się trochę poobżerać nie zdrową żywnością,więc znalazłyśmy się w Naszym ukochanym 

  1. McDonald'sie <3 (Tak,tak dzieci też to jadły takie z Nas matki-polki :P Raz im się nic nie stanie !)
Znacie ten sklep ? Co Wam się spodobało z Naszych niekosmetycznych zakupów ?

Pozdrawiamy Barbara&Magdalena xx

 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,ze znam. Słynny "Dom mody Primark" odwiedzam ZAWSZE gdy jestem na wyspach, czy to w Anglii czy w Irlandii. Uwielbiam robić tam kilkugodzinne zakupy. Dodatkowo zawsze kupuję tam skarpety i majtki ;))) Nie wiedziałam,że Primark jest też w Holandii. Mógłby być w Polsce! Marzę o tym od lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem nawet jak długo Primark jest w NL,odkąd Ja jestem to ten sklep też jest ^^
      Póki nie otworzą w PL,na co się nie zapowiada z tego co wiem to zapraszam do Holandii na zakupy ;)
      A skarpety i majtki to musthave z Primarku hahahaha :P

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.