social media

Translate

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Balsam opalający do ciała z torbą plażową - St. Tropez One night only instant glow bodylotion + beachbag

Witam ;)
Zacznę od tego, że ten post miał być wczoraj i bardzo przepraszam, że jest dopiero dzisiaj tak późno. Stało się tak ponieważ moja starsza siostra Magdalena zrobiła mi niespodziankę i zaprosiła na weekend mojego narzeczonego wraz z jego bratem i rodzicami,więc miałam cały weekend zajęty, a dziś pilnowałam dzieci i dopiero teraz mam trochę czasu żeby usiąść i napisać dla was recenzje ostatniego kosmetyku.
Jest to:
* Balsam opalający do ciała z torbą plażową - St. Tropez One night only instant glow bodylotion + beachbag (Set t.w.v. € 9.95)





Tak oto wygląda balsam po nałożeniu na ciało,rozsmarowuje się bardzo dobrze jest tylko jedna wada zostaje trochę brązowa dłoń (napisane jest,aby użyć do smarowania rękawicy gumowej ;) lecz na ciele nie ma różnicy co prawdopodobnie widać na zdjęciach : 


Przed


 Po


Po kilku minutach dopiero widać jak balsam nadaje delikatną opaleniznę .
Balsam bardzo przyjemnie pachnie (wydaje mi się,że pachnie kokosem,ale nie jestem pewna) i poleciła bym każdej dziewczynie.

Torba w sam raz na plażę, bądź na małe zakupy produktów kosmetycznych, bo każda z nas uwielbia zakupy ;)
Barbara :)

1 komentarz:

  1. Kokosowy zapach bardzo lubię :) skusiłabym się na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.