social media

Translate

czwartek, 7 sierpnia 2014

Wygrana na fb ;)



Jakiś czas temu,a dokładnie 19 sierpnia 2013 wygrałam nagrodę niespodziankę w losowaniu  na facebooku . Wygrana pochodzi z  funpage na fb Poszukiwaczka okazji zaprasza do łowów , a tu jej blog .

 Byłam z tego powodu ogromnie przeszczęśliwa,gdyż to była moja pierwsza wygrana, na dodatek to była niespodzianka,więc nie wiedziałam co dostanę. Nie mieszkam w PL ,więc paczkę oczekiwała moja siostra,która również otwarła ją i wysłała mi zdjęcia zawartości. Byłam zachwycona i nie mogłam się doczekać,aż będę mogła zobaczyć te rzeczy na własne oczy ! Myślałam,że dostanę jakąś pierdołę ,której nigdy nie użyję :P Jakież było moje zdziwienie ,gdy zobaczyłam co było w środku paczki. 
Zresztą zobaczcie same : 






Wisienką na torcie okazał się być błyszczyk Mary Kay <3 Tutaj znajdziecie więcej produktów tej firmy. 

Troszkę przeraził mnie kolor,ale już po pierwszym użyciu zakochałam się w nim do szaleństwa i na pewno kupię sobie taki jak ten mi się skończy.



Dziękuję bardzo za wygraną !
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :D

M.

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.