social media

Translate

piątek, 15 sierpnia 2014

Avon Care, Cocoa Butter Revitalising Moisture Hand Cream (Regenerująco - odżywczy krem do rąk)

Dzisiaj wpadam do Was z recenzją kremu do rąk firmy AVON . Lubie kilka kosmetyków tej firmy,ale tylko wtedy,gdy nie potrzebuję czegoś "na już",gdyż czas oczekiwania u mnie na zamówienie to ok. miesiąc ... No trudno czasem coś zamawiam,a później zapominam :P


Poniżej kilka słów o kremie,które znalazłam w sieci :

Zapewnia 24 - godzinne nawilżenie. Zawiera masło kakaowe, witaminę E oraz naturalne olejki (makadamia, awokado, z oliwki, z pestek winogron). 
Koi nawet bardzo wysuszoną skórę dłoni i zapewnia długotrwałe nawilżenie. Szybko się wchłania dzięki lekkiej formule.

Skład: Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Stearic Acid, Dimethicone, Canola Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Imidazolidynyl Urea, Carbomer, Cetearyl Alcohol, Parfum, Methylparaben, Potassium Hydroxide, Trimethylsiloxysilicate, Cetearyl Glucoside, Disodium EDTA, Sodium PCA, Cyclopentasiloxane, Perilla Ocymoides Seed Oil, Caramel, Mel, Macadamia Ternifolia Sedd Oil, Theobroma cacao Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dimethiconol, Olea Europea (olive) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene.





 Moje zdanie na temat tego kremu jest takie :
Krem jak większość kremów tej firmy bardzo ładnie pachnie,podoba mi się ten delikatny zapach kawy , daje poczucie gładkiej skóry,chociaż wydaje mi się,że bywały lepsze kremy z Avonu.Dobrze nawilża,szczególnie sprawdza się teraz u mnie odkąd pracuję w szpitalu i często myję ręce po czy stały się bardzo suche. Niestety nie radzi sobie z suchymi skórkami,będę musiała wypróbować czegoś skuteczniejszego...Wolałabym ,żeby był w zakrętce typu klik,ponieważ ciężko się go zakręca mając już krem na rękach.
Cena na pewno zachęca , o ile pamiętam kupiłam za 4,99zł,ale czy kupię go ponownie ? Następnym razem raczej będę chciała wypróbować innego,więc może kiedyś :D
A WY miałyście go ? Sprawdził się ? Czekamy na Wasze komentarze ;)
Buziaki Magdalena xx




8 komentarzy:

  1. Nie miałam go bo nie kupuję nic z Avonu. Skoro masz suche ręce to wypróbuj kremu dla dzieci taki różowy z niebieskim misiem. Jest dość tłusty i dobrze nawilża, u mnie idealnie się sprawdza gdy bardzo często łapki myję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie kupowałam nic z Avon'u, ale ciekawy ten produkt. Muszę sprawdzić co oni tam mają teraz w ofercie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie,może akurat coś ciekawego wpadnie w oko ;)

      Usuń
  3. Miałam ten krem z Avonu tylko że w biało niebieskiej tubce :) Zapach świetny jak i działanie, niestety długo się nim nie nacieszyłam, bo zużył go w szybkim tempie mój narzeczony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego chyba nie kojarzę .
      Zazdroszczę facetów,którzy używają damskich produktów ! Mój nie dotknie nic na czym nie jest napisane "Dla mężczyzn" :( Kupiłam mu krem do twarzy,bo w pracy mu się bardzo wysusza to muszę po 3 razy mówić/prosić/krzyczeć,aby go użył choć raz dziennie ...
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.