social media

Translate

niedziela, 13 listopada 2016

Super November & Black Friday with Rosewholesale.

Jako, że ostatnio mam więcej czasu to znów wróciłam do przeglądania stron sklepów, które w swoim asortymencie mają wszystko i nic. Dzisiaj zapraszam Was na przegląd jednego z takich sklepów oraz pokażę Wam co zamówiłam tym razem. Serdecznie zapraszam.

Myślę, że każda z tych rzeczy znajdzie tu swoich zwolenników. Wybór był naprawdę ciężki i pokazana została w tym poście tylko odrobina tego co można tam znaleźć. Zapewniam, że wejście na stronę sklepu  Rosewholesale gwarantuje, że spędzicie na niej kilka godzin zanim ostatecznie się na coś zdecydujecie.



 Ostatecznie po ciężkich rozmyśleniach co wybrać do koszyka wpadnie coś z poniższych rzeczy:



21 komentarzy:

  1. Te kocyki jako ogony syrenki to uwielbiam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie Chińskie sklepy internetowe właśnie za ogromny wybór! Ten kocyk ogona syrenki mi się marzy, ma piękny kolor. Stojaczek na szczotki też wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego sklepu :) Długo czekałaś na przesyłkę? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki kocyk syrenkę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko i nic... ja tak ostatnio szalałam na aliexpress. Teraz chyba czas na te Twoją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten koc syrenka jest merga ciekawy :) A te "lacie" do sprzątania mega śmieszne :P uwielbiam Twój kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne rzeczy wybrałaś dla małej :) ta kurteczka jest śliczna,a bluza jeszcze lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jest w czym wybierać to prawda ja mam problem żeby na cos się zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe niektóre rzeczy :D poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  10. koc syrenki marzenie nie jednej z nas zapewne :D na te zimowe dni :p
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koc w kształcie syreniego ogona chętnie bym sobie kupiła, jestem strasznym zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogon syrenki to po prostu mistrzostwo! Aż boję się wejść na tę stronę, bo pewnie przepadłabym na kilka godzin ;)

    Świetny post!
    xoxo
    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki syreni kocyk mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ten ogon syreni strasznie mi się podoba i jest idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mieli pomysł z tym kocykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jednej strony uwielbiam przeglądać ofertę takich sklepów, a z drugiej strony nie lubię, bo wiem, że okropnie marnotrawię wtedy czas.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.