social media

Translate

niedziela, 13 listopada 2016

Modabridal.co.uk, Beach Wedding Dresses

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać suknie ślubne. Oglądanie ich sprawia mi przyjemność dlatego zapraszam Was dzisiaj na przegląd plażowych sukien ślubnych ze sklepu www.modabridal.co.uk. Post w sam raz na te chłodne wieczory ;)

 Wszystkie piękne i niepowtarzalne, prawda? Więcej sukien obejrzeć możecie tutaj -> www.modabridal.co.uk/beach-wedding-dresses

Koniecznie napiszcie która Wam się podoba najbardziej.





11 komentarzy:

  1. Muszę pokazać koleżance. Ona teraz szuka sukni ślubnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki wybrałaś! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, sukienki sa rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam jak suknia ślubna ma dodatki koronki lub jest cała koronkowa. W swojej miałam koronke na gorsecie wyszywaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię oglądać sukien ślubnych, bo najchętniej bym połowę przymierzała, a jeszcze nie na to czas u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio byłam w totalnym amoku, choc bardzo przyjemnym amoku wybierania sukni ślubnej. W końcu miałam szytą na zamówienie na właśny projekt i udało się ! Jest przepiękna i taka w moim stylu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna suknia *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne, ta cała z koronki jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne suknie aczkolwiek nie widzę siebie w żadnej z nich :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.