social media

Translate

czwartek, 24 listopada 2016

Listopad w Primarku























Wiem jak lubicie posty zakupowe z Primarku, więc tym razem postanowiłam, że nie wyjmę z reklamówki rzeczy póki nie będę mieć czasu na zrobienie zdjęć. Minęło trochę czasu, ale w końcu post jest wyjątkowo bez kilkumiesięcznego opóźnienia. Jesteście ciekawi co kupiłam? Zapraszam więc na post.
W japonkach chodzę cały rok w domu. Noga się nie poci i są wygodne, a to cenię w obuwiu najbardziej. 1,50e za parę to jak za darmo, więc nie zastanawiałam się ani chwili i od razu wzięłam od razu dwie pary.
Zazwyczaj rano idąc zaprowadzić Maleństwo do szkoły nie mam czasu, ani chęci na zapinanie zamków czy wiązanie sznurowadeł. Tego typu buty zakłada się w kilka sekund, a że kosztowały 2e również bez zastanowienia wzięłam je sobie.


Gumki tego typu są świetne dla cienkich włosów takich jak moje czy Maleństwa, a że gumek nigdy dość wzięłam kolejny trzypak. Nie będę ukrywać, że roletka za 0,50e wpadła do koszyka tylko dlatego, że kosztowała tak mało. Wszystkie moje roletki dziwnym trafem lądują u Maleństwa także jedna więcej też się przyda.
Wyszły, ale tym razem nie wiem dokąd rajstopy, a że młoda uwielbia sukienki o każdej porze roku musiałam dokupić kolejne. Ciepłe i w kolorystyce Maleństwa, a cena również dobra (7e za 3pak).


Coś mi te zakupy wyszły samymi 3 pakami, ale co poradzę, że takie promocje były? :P

Młoda przez lato tak urosła, że większość długich rękawów jest teraz jako 3/4 także również konieczne było dokupienie choć kilku sztuk. Gładkie 3 kosztowały 5e niestety tylko takie warianty kolorów, więc przypuszczam, że róż pójdzie do szafy koleżanki Maleństwa. Buldogi  tak mnie oczarowały, że dokupiłam  za 3e. Same przyznajcie, że są urocze :)

Dla siebie wzięłam jeszcze tylko legginsy do chodzenia po domu, ewentualnie na szybkie zakupy czy na rano do zaprowadzenia Młodej do szkoły. Koszulka w arbuzy jest świetna przyznajcie same. Jeszcze bym chciała taką dorwać w usta, albo szminki  w tej cenie <3 
Żeby nie było, że jestem egoistką i myślę tylko o sobie wzięłam też dwie koszulki dla Chłopa.  Męskie niestety nie są tak fajne jak damskie czy dziewczęce, ale ja lubię rozpieszczać Go nawet takimi drobiazgami. Działa to w obie strony, więc i ja nieraz niespodziewanie dostaję jakiś upominek. Niezapominajce, że uczucia można sobie okazywać na wiele sposobów ;)

Chciałam Mu jeszcze kupić taki uroczy sweter, ale zapytał mnie tylko czy dobrze się czuję :P

Mam nadzieję, że filmik dobrze wrzuciłam i go zobaczycie jaki fajny :D


Mam wrażenie, że średnio kogoś interesuje co kupiłam w jakimkolwiek sklepie, bo sama jakoś niekoniecznie śledzę tego typu posty, więc dajcie w komentarzu znać czy Wy  je lubicie.
Opinie na temat rzeczy z Primarku są różne, jedni twierdzą iż to szkoda kasy na kiepskiej jakości rzeczy, a inni jak ja lubią ten sklep za niższe ceny i ciekawe rzeczy. Wcale nie uważam, żeby ich jakoś była kiepska to zależy jak się dba o ubrania.

Za wszystko zapłaciłam niecałe 40e i myślę, że to nie duża kwota za tyle rzeczy.
A Wy lubicie Primark?


24 komentarze:

  1. Super nowości
    Zawsze żałuję, że u nas nie ma primarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zobaczyć ten sweter dla twojej drugiej połówki,ale nie mogę odtworzyć,wrzuć jakieś zdjęcie ;) rzeczy bardzo fajne,a co najważniejsze wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie patrzeć na cudze zakupy, bo to bywa i spisujące ;)
    Co do primarka mino, ze mam pod nosem to średnio zaglądam. Mam kilka rzeczy które t kupuje: czarne tahirty i legginsy dla siebie i dla córki getry, bluzki do przessskola. Chociaż przyznam, ze dla niej czasem kusze sie i na inne rzeczy. Raczej unikam butów, bo te które miałam nie specjalnie sie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Primark i następnym razem jeszcze bardziej się obkupię :P Może znowu się razem wybierzemy. Moja potomka ma takie same tenisówki, a ja klapki, cały czas w nich po domu biegam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jakbym chciała mieć kiedyś możliwość wejść do Primark i się obłowić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię takie posty ;) miał on sporą popularność u mnie na blogu, bo sama taki robiłam :)
    W sumie Ja lubię zaglądać innym do szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Primark, ale niestety mam do niego baaaaardzo daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mooi. Tylko ty mi maoe zrób gdzie i na którym piętrze kupiłaś japonki. Plissss. Muszę ci powiedzieć że dka chłopców też jest kiepski wybór. Lubię rzeczy stamtąd, ale przeraża mnie wielkość tego sklepui ilość towaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle dobroci w fajnych cenach - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Uwielbiam Primark i haule zakupowe :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się naprawde szalenie podoba :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Primark, niedrogo można kopić fajne rzeczy. :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam ten sklep Kochana !!!!!!!!!!!! Mój ulubiony ! I nie mam pojęcia jak ktoś mógł powiedzieć, że są kiepskiej jakosci :/ No może rewelayjnej też nie są, ale na ich cenę są zdecydowanie warte i szzerze mówiać mam w szafie nawet niektóre rzeczy które mają 3 lata i myślę że to bardzo dobry wynik . A zakupy w ogóle to oszałamiające zrobiłaś ! A gdzie w ogóle mieszkasz Kochana ? Fajnie by było gdyby w Irlandii :P Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu wpisy jeżeli są zdjęcia danych rzeczy od razu w jakiejś stylizacji aby móc zobaczyć jak faktycznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja takie posty lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie moge odtworzyć filmu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla tych którzy nie mogą tu odtworzyć filmiku ze swetrem zapraszam tutaj:
    https://www.facebook.com/magdalenaklakpl/videos/vb.266391916891869/569702116560846/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam w Primarku, ale mam stamtąd strój kąpielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A wiesz, ze pierwszy raz słyszę o tym sklepie? Nawet nigdzie mi się nie obił o uszy :) Zobaczę co i jak:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.