social media

Translate

poniedziałek, 23 lutego 2015

Wyniki rozdania z Laurą Conti

Dobry wieczór.

Ze sporym opóźnieniem za co Was bardzo przepraszam,ale tłumaczyłam Wam na swoim fp,że ostatnio mam bardzo dużo spraw na głowie i ostatnia rzecz o jakiej myślę to blog ... Ostatnie dni mijają mi na jeżdżeniu między jednym a, drugim mieszkaniu (ok.1h w jedną stronę ...)

oraz na nowej pracy,poza tym moje Maleństwo musi ćwiczyć pisanie i czytanie,bo mają egzaminy,a mi brak sił i czasu na to wszystko. Choroba również doskwiera na zmianę każdemu z Naszej trójki ... W domu posprzątać,ugotować i wyprać trzeba bez względu na wszystko,więc liczę na zrozumienie ;)
Mam nadzieję,że za miesiąc jak już się przeprowadzimy i przyjedzie moja siostra do Nas to trochę więcej czasu będę miała dla Was i na odpoczynek :)
Wracając do tematu postu czyli do wyników to chciałam przypomnieć,że kilka z Was dostało dodatkowe losy o których oczywiście pamiętałam. Zachęcam Was również do dalszej aktywności na fb i przede wszystkim tu,bo tym sposobem zwiększacie swoje szanse na wygraną w kolejnych konkursach.

Nie będę już Was dłużej trzymać w niepewności .
Późnym wieczorem Maleństwowa rączka wylosowała Patrycję i Jarka :)

A wiec czekam na adres do wysyłki od :


 Gratuluję i przypominam,że na adres czekam max.3 dni - później nagroda przepada.
Dobrej nocy i do następnego ;***

10 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.