social media

Translate

niedziela, 8 lutego 2015

Safira - BLUE ICE Chłodzący żel do ciała - 300 ml


Cześć wszystkim !
Dzisiaj kolejny produkt od Safiry,który miałam możliwość testować dzięki wygranej w jednym z konkursów. Dzięki niej odkryłam tak świetne produkty o których nie miałam pojęcia wcześniej i już robię sobie listę kolejnych chciejstw :)

O innym produkcie Safiry możecie przeczytaj w tym poście -> Kapsułki regeneracyjne do włosów/serum do włosów od Safira



Wyjątkowo skuteczny środek przynoszący ulgę i odprężenie zarówno w przypadku zakwasów po wzmożonym wysiłku fizycznym jak też w przypadku zmęczenia i napięcia mięśni spowodowanego stresem.
Dzięki połączeniu mentolu i kamfory działa chłodząco i rozgrzewająco stymulując krążenie.
Posiada również właściwości ściągające i zmniejszające obrzęki.
Likwiduje dyskomfort z nimi związany i przynosi na długo uczucie kojącej ulgi.
Żel polecany jest do stosowania nie tylko sportowcom i osobom aktywnym fizycznie, ale wszystkim, którzy po nużącym dniu tęsknią za wypoczynkiem i pragną zrelaksować całe ciało.
Fantastyczny środek do masażu przeciążonych mięśni i obolałych partii ciała!

Zawiera naturalny MENTOL !
Chłodzi na zewnątrz - kojąc obolałe mięśnie i rozgrzewa wewnątrz - odprężając i przynosząc ulgę całemu ciału!

Stosować na:
- zmęczone długotrwałym wysiłkiem fizycznym mięśnie nóg i rąk - najlepiej bezpośrednio po dokonanym wysiłku (np. po bieganiu, jeździe na rowerze - zapobiega powstawaniu zakwasów),
- bóle pleców spowodowane np. zbyt długim siedzeniem (przed komputerem, telewizorem itp.),
- bóle mięśni i stawów.

Sposób użycia:
Żel nakładać na czystą i suchą skórę, a następnie masować, dopóki nie zostanie wchłonięty. Stosować w zależności od potrzeb.

Ostrzeżenia: Nie stosować na uszkodzoną skórę. W przypadku kontaktu z oczami natychmiast przemyć dużą ilością wody.

Składniki (INCI): Aqua, Alkohol Denat., Laureth – 7, Mentol, Carbomer, TEA, Camphor, Benzyl Alkohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, C.I. 42090.

Dostępność produktu : TUTAJ
Cena produktu : 24,90 zł
Pojemność -  300 ml

 http://safira.pl/


Moja opinia :
Na początku planowałam ten żel zostawić na lato i dopiero wtedy przetestować. Czytałam o nim,że potrafi nieźle zmrozić ciało ;) Jednak odkąd zaczęłam ćwiczyć z Ewką ( co pewnie wiedzą osoby śledzące mój profil na fb) to zaczęły doskwierać mi zakwasy ... I w tym momencie zaczęłam przeglądać zawartość komody z zapasami kosmetycznymi.Przejrzałam i znalazłam żel o którym dzisiaj piszę. Przeczytałam na szybko  opis produktu i stwierdziłam,że to coś czego teraz potrzebuję. Już po pierwszej aplikacji żelu na ciało poczułam ulgę! Byłam mile zaskoczona tym,że żel podziałał na mnie relaksująco. Używam go również po cięższych dniach w pracy/w domu.
Nie jest to zwykły żel chłodzący,ponieważ jeśli użyjemy go i później w piżamie wskoczymy pod koc/kołdrę poczujemy delikatne rozgrzanie za co odpowiedzialny jest mentol w składzie.
Konsystencja galaretowata dzięki czemu już po nabraniu niewielkiej ilości śmiało możemy rozsmarować większe powierzchnie ciała np.plecy. Nie klei się i nie wysusza skóry.Opakowanie to niewielkie pudełko w wygodnym kształcie,które wyjątkowo jak na Safirowe produkty nie było zabezpieczone sreberkiem. Zapach to cudowna mięta,a kolor niebieski za co ma jeszcze większy plus ode mnie.
Minusów nie zauważyłam,więc mogę Wam go spokojnie polecić.
Zapraszam Was do zapoznania się z asortymentem sklepu Safira tutaj 




Jeśli mogłabym Was prosić to poklikajcie mi w linki w tym poście . Z góry dziękuję ;*

21 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo interesująco i ten kolorek,świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym produktem! :) Ostatnio dużo słyszę właśnie na temat takich żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo z niego zadowolona a podkrada mi go mój narzeczony - więc pewnie też go polubił :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący żel. chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym niebieskim kolorem mnie przekonałaś :) A tak na poważnie to musiałabym go zakupić mojemu narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ale ja chyba bardziej na lato bym sobie go zostawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście na lato by się nadawał idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo to dla mnie dobry na bóle pleców od długiego siedzenia przed komputerem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zel na zakwasy i mi zdecydowanie by sie przydal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek super, działanie na pewno także. Ja pomyśle o nim latem. Teraz jest mi tak zimno, że więcej chłodu nie przyjmę :) Obserwuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, super na pewno przypomnę sobie o tym produkcie jak zrobi się cieplej :)

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo go lubię, bo delikatnie chłodzi i daje uczucie relaksu na skórze, takiego odprężenia i rozluźnienia mieśni

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam firmy, ale może kiedyś coś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak stosowalam podobny produkt po przetrenowaniu sie, swietna sprawa :) teraz z kolei spalabym z tym mentolem, bo na pewno ulatwilby mi oddychanie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba właśnie tego potrzebuję...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy żel. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś chłodzący balsam do ciała Eveline, używałam go tylko latem, bo nieźle mroził :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe czy faktycznie tak działa, że zakwasy nie powstają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze jakiś rok temu taki produkt by mi się przydał - miałam problem z ciągle puchnącą nogą po złamaniu xd teraz chłodzące produkty nie są u mnie mile widziane, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz go widzę, zainteresowałaś mnie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.