social media

Translate

środa, 4 lutego 2015

Nominacja do LBA od Dominiki


12.12.2014 zostałam nominowana do zabawy Libster Blog Award przez Dominikę z tego bloga . Inne moje TAGi możecie znaleźć TUTAJ.


O co chodzi ?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto pytania od Dominiki oraz moje odpowiedzi :



1. Ulubiony kolor do ust?
Bezbarwna pomadka lub czerwona szminka w zależności od sytuacji.
2. Co Cię pokusiło, by zacząć blogować?
Hmmm,sporo powodów bym  znalazła :D Pierwszy blog zaczęłam prowadzić 8 lat temu,później jeszcze kilka innych,które nie przetrwały,aż założyłam ten i poczułam w końcu,że to jest TO ! :)
3. Wolisz oglądać vlogerki, czy czytać blogi?
Zdecydowanie wolę czytać blogi ! Nie znoszę oglądania Vlogerek ... wiem,że mają w jakimś stopniu gorzej niż blogerki,ale nie potrafię słuchać osób,które coś chcą powiedzieć,ale nie widzą co. Poza tym zazwyczaj coś mnie rozprasza  na filmikach,więc nie zaglądam do nich. Wyjątkiem jest Red Lipstick Monster  
4. Wyobrażasz sobie swoje życie bez malowania się?
Absolutnie nie ! Pisałam już kiedyś,że nawet w dni kiedy nie wychodzę z domu mam makijaż od rana do wieczora.
5. Impreza, czy wieczór w domu?
Dobrze się czuję w domu z najbliższymi,ale od czasu do czasu lubię spędzić czas ze znajomymi - również w domu :)
6. Masz coś przeciwko koloryzacji włosów, czy uważasz to za oznakę 'sztuczności'?
Nie noszę swojego naturalnego koloru od ponad 10 lat,więc gdybym miała coś przeciwko to wyszłabym na hipokrytkę :P
7. Ważniejszy - makijaż, czy śniadanie?
Jedno i drugie jest dla mnie ważne,ale zazwyczaj najpierw makijaż,a dopiero później śniadanie.
8. Jaka jest Twoja największa zaleta?
Mam same zalety,więc mogę o nich pisać bez końca :D
A tak serio to uważam,że moją zaletą ( i wadą jednocześnie) jest to,że jestem szczera do bólu. Przez to mam mniej przyjaciół,ale wiem że są ze mną dlatego,że zawsze usłyszą ode mnie prawdę.
9. Czy czujesz się osobą spełnioną?
W pewnym sensie tak. Jeszcze trochę przede mną do pełni spełnienia,ale wiem,że idę w dobrym kierunku.
10. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu?
Nie. Gdybym coś zmieniła to może bym nie była w tym miejscu w którym jestem i z tymi ludźmi z którymi jestem,a kocham ich najmocniej na świecie i nie chcę innych :)
11. Ulubiona blogerka?


Trudno mi jednoznacznie stwierdzić,która jest ulubioną,ale mam dwie,które inspirują mnie każdego dnia bardziej.
Pierwszą z nich jest zdecydowanie Agnieszka,którą czytam od Jej początków blogowania. Wydaje się być bardzo sympatyczną osobą i chciałabym ją kiedyś poznać osobiście. Bardzo lubię ją czytać i chętnie do Niej wracam.
Drugą jest dziewczyna,której również jeszcze nie znam osobiście,ale jak tylko pojadę do Polski na pewno się poznamy. Jestem pełna podziwu Jej determinacji w powrocie do naturalnych włosów i dodawania codziennie nowych postów. Uwielbiam oglądać Jej zdjęcia i dużo się od Niej uczę! Ale jestem pewna,że znacie blog Eweliny :)
To dwie takie najnajnajnajulubieńsze! <3
Te blogerki do których zaglądam często wiedzą,że je również bardzo lubię i mam nadzieję,że się żadna nie obrazi za nie podanie ich blogów w tej odpowiedzi.
W zakładce "Lubię,zaglądam,komentuję :)" możecie zobaczyć więcej blogów,które lubię - w planach mam zaktualizowanie tej listy :)


Nominuję wszystkie osoby,które to przeczytają - jeśli nie macie bloga,albo nie chcecie robić osobnego posta to dodajcie Wasze odpowiedzi tu w komentarzach.
Buziaki xx

18 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana za miłe słowa. Po powrocie z pracy wczytam się w post jeszcze raz dokładniej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wolę domóweczki niż imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mialam pisac, ja również :D

      Usuń
    2. Czyli w domu świetnie byśmy się razem bawiły ;)

      Usuń
  3. bardzo fajnie się czytalo ;) szkoda że nie dodałaś żadnych zdjęć ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich postach raczej nie dodaję zdjęć tylko skupiam się na odpowiedziach :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja również zdecydowanie wolę domówki :) Koloryzacja włosów jak najbardziej, chociaż od 3 miesięcy daję trochę odpocząć moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dałam moim włosom odpocząć ostatnio od rozjaśniacza,ale już czuję jak niedługo coś zmaluję na swojej głowie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam blog Agnieszki :-D .
    Lubie posty tego typu miło się je czyta :-D .
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :-) - jak coś ja już obserwuję. :-)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka prowadzi blog z pasji - to widać w każdym Jej poście :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ha ha ja także wolę domówki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się czytało, bardzo lubie takie posty może wspólna obserwacja?
    http://isabelfashions1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Red Lipstick Monster heh. Uwielbiam jej poczucie humoru i bardzo ciekawe opowiadanie o jakimś kosmetyku. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt domówki najlepsze :) i bezbarwna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak domówki najlepsze :) I też wolę blogi niż vlogi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.