social media

Translate

wtorek, 26 stycznia 2016

Wholesalebuying, Drugi zestaw dla Maleństwa oraz torebka dla mnie






























Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość paczki zamówioną ze sklepu wholesalebuying. Nie jest to moja pierwsza paczka i pewnie też nie ostatnia. Lubię ten sklep między innymi za to, że mają wybór ubrań dla dziewczynek. Moja córka zawsze sobie coś tam upatrzy i cieszy się kiedy paczka przychodzi też do Niej. Jeśli jesteście ciekawi co tym razem wybrała zapraszam do dalszej części postu.Jakiś czas temu pokazywałam Wam już taki zestaw, który wybrała sobie moja córka. Tym razem wybrała drugą wersję kolorystyczną i jesteśmy równie zadowolone co ostatnio.


 Wprawdzie dosyć ciepło jest w Holandii to nie chciałam ciągnąć córki na sesję w plenerze dlatego zrobiłyśmy kilka zdjęć w domu po Jej przyjściu ze szkoły. Stąd też już światło nie te i jakość zdjęć. Mam w planach nadrobić kilka sesji jeszcze latem tak, aby zdjęcia na blogu były lepszej jakości.

 Torebka - bardzo fajna, pojemna i dobrze wykonana. Jestem pewna, że jeszcze Wam ją pokaże w innych stylizacjach. Od dłuższego czasu siedzi mi w głowie czerwona torebka i choć mam już tę wiem, że to nie ostatnia w tym kolorze. 

Jak Wam się podoba zamówienie?
Pomożecie klikami? Będę wdzięczna :)

11 komentarzy:

  1. Myślę, że bardzo udane zakupy. Torebka mi się podoba. A ciuszki dla Maleństwa piękne! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik wyglada, a twoja mala modelka jak pozuje <3 Torebka super pojemna zapewne :D P.S. bardzo ladna tapeta, swietnie wyglada jako tlo do zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mała modelka :) ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna modelka i piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy mój poprzedni komentarz się dodał :/
    Mała strojnisia, super spódniczka. :)

    Obserwuję, w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. rośnie Ci modelka w domu :) ładny zestawik, a torebka wygląda na dobrze wykonaną - jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy komplecik dla małej księżniczki :)) I bardzo zgrabna oraz funkcjonalna torebka :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te ubranka małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane :) Mała modnisia :)Piękny komplecik :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka a mała wygląda jak księżniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ale uroczo, aż sama bym chciała być taka mała ;)
    Niespełniona księżniczka z młodości jestem hah że tak piszę ;)
    Torebka bardzo fajna, lubię takie codzienne, na zakupy, do wszystkiego, czyli niezbędna duża ;)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.